Kleine ergernissen [1]

helma

Re: Kleine ergernissen

Bericht door helma »

Zita schreef:
Luther schreef:
Zita schreef:mijn kies, die op zijn laatste werkdag nog even heel goed laat weten dat 'ie er is. Gnagna, morgenochtend kwart over acht neem ik wraak... :D
@ Auto: Zullen wij dat karweitje weer eens even opknappen? Net als bij Helma? Ik heb een nieuwe beitel en een klopboor aangeschaft, dus...
Stoel in. Tandarts: 'en, wat ga je verder doen vandaag?' Zita: 'Zielig zijn.' Tandarts smalend: 'hahaha.'
In de stoel. Tandarts (onder hoop gekraak, gezweet en gepuf): 'dit heb ik nog nooit meegemaakt.' Nog meer gekraak en geduw: 'Haal die foto er nog eens bij.' Tandarts gaat met zijn volle gewicht aan de kies hangen. 'Wat gaan we nu beleven?' Tandarts grijpt hoofd van Zita, assistente grijpt hoofd van Zita en terwijl de een de ene kant op trekt, hangt de ander aan de andere kant (aan de kies). Tandarts puffend: 'hij blijft ergens achter hangen'. Harde ruk, kraak, kies eruit. Tandarts: 'dit was de ergste kies in twintig jaar. Ik heb nog nooit zulke kromme wortels gezien.'
Stoel uit. Tandarts: 'Word je duizelig? Zie je sterretjes? Val je flauw? Moet je nog even gaan liggen?'
Zita vertrekt. Zwijgend. Kan niks anders, met al die wattenbende in haar mond.
Tandarts: 'Je mag wel twee dagen zielig zijn. En als ze dat thuis niet geloven, wil ik wel even bellen.'
Auto en Luther, de volgende keer laat ik het heel graag door jullie doen. :D

help....wat een drama!!
en ik heb ook kiespijn :oO
zulke verhalen ontnemen me de moed een belletje te doen
Moni

Bericht door Moni »

helma schreef: help....wat een drama!!
en ik heb ook kiespijn :oO
zulke verhalen ontnemen me de moed een belletje te doen
Alle moed bij elkaar rapen en toch maar bellen... hoe langer je met kiespijn loopt hoe meer je jezelf plaagt!
Ik verloor maandag een stuk vulling en had ook niet zo'n zin om te gaan... doet namelijk geen pijn, maar zo'n gat is zo lastig. Vanmorgen had ik de moed en heb gebeld en ik trof het dat er voor vanmiddag iemand afgebeld had, dus kon vandaag nog terecht. Dat hebben we ook weer even gehad dan.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Zita schreef:
Luther schreef:
Zita schreef:mijn kies, die op zijn laatste werkdag nog even heel goed laat weten dat 'ie er is. Gnagna, morgenochtend kwart over acht neem ik wraak... :D
@ Auto: Zullen wij dat karweitje weer eens even opknappen? Net als bij Helma? Ik heb een nieuwe beitel en een klopboor aangeschaft, dus...
Stoel in. Tandarts: 'en, wat ga je verder doen vandaag?' Zita: 'Zielig zijn.' Tandarts smalend: 'hahaha.'
In de stoel. Tandarts (onder hoop gekraak, gezweet en gepuf): 'dit heb ik nog nooit meegemaakt.' Nog meer gekraak en geduw: 'Haal die foto er nog eens bij.' Tandarts gaat met zijn volle gewicht aan de kies hangen. 'Wat gaan we nu beleven?' Tandarts grijpt hoofd van Zita, assistente grijpt hoofd van Zita en terwijl de een de ene kant op trekt, hangt de ander aan de andere kant (aan de kies). Tandarts puffend: 'hij blijft ergens achter hangen'. Harde ruk, kraak, kies eruit. Tandarts: 'dit was de ergste kies in twintig jaar. Ik heb nog nooit zulke kromme wortels gezien.'
Stoel uit. Tandarts: 'Word je duizelig? Zie je sterretjes? Val je flauw? Moet je nog even gaan liggen?'
Zita vertrekt. Zwijgend. Kan niks anders, met al die wattenbende in haar mond.
Tandarts: 'Je mag wel twee dagen zielig zijn. En als ze dat thuis niet geloven, wil ik wel even bellen.'
Auto en Luther, de volgende keer laat ik het heel graag door jullie doen. :D
Haha, heerlijk zulke verhalen!
@ Auto: Kijk eens aan: gewoon een uitnodiging!
Nou, dat zal ze weten.
@ Helma: Ons aanbod van enkele maanden geleden blijft geldig hoor :)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

dat mijn buikpijn niet over gaat en ik nu naar de HAP gestuurd wordt :bobo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vlinder

Bericht door vlinder »

JolandaOudshoorn schreef:dat mijn buikpijn niet over gaat en ik nu naar de HAP gestuurd wordt :bobo
Links of rechts?
Blinde darm?
Galstenen?
Obstipatie?

Sterkte in ieder geval!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
helma

Bericht door helma »

Joalnda hoe is het afgelopen??
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

helma schreef:Joalnda hoe is het afgelopen??
had net een hele post getypt en die is dus weg :banghead
Kortweg gezegd: ik moet vandaag terugkomen, want ze konden het niet goed beoordelen :bobo De waardes warenet allemaal iets te hoog, de pijn zat op een te onduidelijke plek (ze denken aan een urinewegonsteking)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Daphne

Bericht door Daphne »

Vervelend Jolanda!!! Sterkte meis!

Wat voor mij een kleine ergenis was gister dat een connexion bus een aantal kilometers met zijn grote licht (2 kleine ieneminie lichtjes) bleef rijden om mij te sarren... Hij vond dat ie voor mocht, ik vond van niet! :humhihi Vond die persoon nogal sneu in zijn grote bus met klein groot licht :modo
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
henriët

Bericht door henriët »

JolandaOudshoorn schreef:
helma schreef:Joalnda hoe is het afgelopen??
had net een hele post getypt en die is dus weg :banghead
Kortweg gezegd: ik moet vandaag terugkomen, want ze konden het niet goed beoordelen :bobo De waardes warenet allemaal iets te hoog, de pijn zat op een te onduidelijke plek (ze denken aan een urinewegonsteking)
ai, beroerd, dat lijkt me erg pijnlijk.
sterkte en beterschap!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

de aanwezigheid van Viva, Flair en Bouquetreeksromannetjes op een kerkelijke rommelmarkt :bobo
helma

Bericht door helma »

Zita schreef:de aanwezigheid van Viva, Flair en Bouquetreeksromannetjes op een kerkelijke rommelmarkt :bobo
ja dat is slordig. dat moet je niet willen
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Kinderen in de buurt die hard schreeuwen. Lig ik al de halve dag op bed vanwege de hoofdpijn, slaap ik net word ik wakker van het geschreeuw. :banni

En dat op zondag... :sweat
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
BJD

Bericht door BJD »

In onze kerkbode.. een jubilerend ouderling had "stoffelijke blijken van medeleven" ontvangen..
Ik krijg spontaan overal jeuk als je je zo uitdrukt..
refo

Bericht door refo »

BJD schreef:In onze kerkbode.. een jubilerend ouderling had "stoffelijke blijken van medeleven" ontvangen..
Ik krijg spontaan overal jeuk als je je zo uitdrukt..
Dat is de bevindelijke term voor kadootjes.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Ik erger me aan mijn kaak die nog steeds dik is. Gisteren zat er iemand voor me in de kerk die vreselijk op de tandarts leek; ik kreeg spontaan vluchtneigingen...
Bovendien erger ik me aan het water in mijn oor.
En aan het feit dat ik nakijkwerk altijd zo lang laat liggen dat de kinders in opstand dreigen te komen. Gevolg is dat ik op barbaarse tijden nog met een stapel correctie voor m'n neus zit. Nog 27x2opgaven+puntentelling+cijferinvoer te gaan. En nog een hele klas, maar die kan wel in een tussenuur (tenzij ze daar weereens waarneming in doen; heerlijk een 4-gt-klas aan het einde van de middag ofzo).
Gesloten