fluitje schreef:Je hebt in ieder geval tijdens de sport een rok aan.henriët schreef: Nu ja, hoe gaat dat dan zo n eerste keer, je krijgt een rokje aan van een of ander strak zweetspul (soort surfpakstof ofzo) dat leggen ze dan over de cabine heen, zodat het vacuüm trekt.
Vacu Move
- zusterelly
Re: Vacu Move
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
ja, een echte refosport ja..fluitje schreef:Je hebt in ieder geval tijdens de sport een rok aan.henriët schreef: Nu ja, hoe gaat dat dan zo n eerste keer, je krijgt een rokje aan van een of ander strak zweetspul (soort surfpakstof ofzo) dat leggen ze dan over de cabine heen, zodat het vacuüm trekt.
maarre...
je mag een sportbroek (kort) eronder.. dus ja..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
week 2 is begonnen, t ging lekker vanavond, t is best heel lekker, t is gewoon net of je op een sport zit, nu ja, dat zit ik gewoon ook nu 
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
heerlijk hoor, hi... ik ga tegenwoordig eens per week naar fitness, is echt wel lekkerhenriët schreef:week 2 is begonnen, t ging lekker vanavond, t is best heel lekker, t is gewoon net of je op een sport zit, nu ja, dat zit ik gewoon ook nu
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Is dat ook met een rok aan MM?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
uh..... wil je me iets hardop laten zeggen?fluitje schreef:Is dat ook met een rok aan MM?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Maar ik kon het niet laten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik wil ook zo graag op fitness, maar het is zoooo duur. Voor een onbeperkt lidmaatschap ben je bijna 500 euro per jaar kwijt hier in de buurt! Daar kan ik van op vakantie!...Dus Vlinder ging wel zelf wat doen. Hardlopen. 4 keer ging het goed. Toen viel ik en had ik twee kapotte knieën en tintelende handen. Een auto wilde stoppen om te vragn hoe het ging. Vlinder schiet overeind en loopt heel stoel verder om na 10 meter stil te staan en de schade te bekijken.
Sinds niet nog maar 1 keer gerend...durf niet zo goed meer, ook niet meer nadat ik mijn enkelbanden heb gescheurd....
Sinds niet nog maar 1 keer gerend...durf niet zo goed meer, ook niet meer nadat ik mijn enkelbanden heb gescheurd....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Zo'n school kost dus nog geen tientje per week, en daar kun je onbeperkt naar toe.vlinder schreef:Ik wil ook zo graag op fitness, maar het is zoooo duur. Voor een onbeperkt lidmaatschap ben je bijna 500 euro per jaar kwijt hier in de buurt! Daar kan ik van op vakantie!...Dus Vlinder ging wel zelf wat doen. Hardlopen. 4 keer ging het goed. Toen viel ik en had ik twee kapotte knieën en tintelende handen. Een auto wilde stoppen om te vragn hoe het ging. Vlinder schiet overeind en loopt heel stoel verder om na 10 meter stil te staan en de schade te bekijken.
Ik ga hier in Sliedrecht, begeleid en wel (para-medisch), en kost, ook onbeperkt, € 36,50 p/m.
Geen kapotte knieën en geen gescheurde enkelbanden.
sjooooonge, wat klinkt dat overuigendMarthaMartha schreef:heerlijk hoor, hi... ik ga tegenwoordig eens per week naar fitness, is echt wel lekker
~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
fitmess is niets voorbij. Ik hoop het volgende seizoen te gaan tennissenvlinder schreef:Ik wil ook zo graag op fitness, maar het is zoooo duur. Voor een onbeperkt lidmaatschap ben je bijna 500 euro per jaar kwijt hier in de buurt! Daar kan ik van op vakantie!...Dus Vlinder ging wel zelf wat doen. Hardlopen. 4 keer ging het goed. Toen viel ik en had ik twee kapotte knieën en tintelende handen. Een auto wilde stoppen om te vragn hoe het ging. Vlinder schiet overeind en loopt heel stoel verder om na 10 meter stil te staan en de schade te bekijken.
En nu doe ik alvast de opbouwende looptraining, uitgedacht door mijn Cesar therapeute
En de oefeningen zo af en toe
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Na het eten een half uurtje fietsen? of gewoon een eindje wandelen.vlinder schreef:Ik wil ook zo graag op fitness, maar het is zoooo duur. Voor een onbeperkt lidmaatschap ben je bijna 500 euro per jaar kwijt hier in de buurt! Daar kan ik van op vakantie!...Dus Vlinder ging wel zelf wat doen. Hardlopen. 4 keer ging het goed. Toen viel ik en had ik twee kapotte knieën en tintelende handen. Een auto wilde stoppen om te vragn hoe het ging. Vlinder schiet overeind en loopt heel stoel verder om na 10 meter stil te staan en de schade te bekijken.
Doen wij ook. En af en toe zwemmen we een paar baantjes.
Juist gisteren een corsstrainer Kettler 307 gekocht via Marktplaats. Stuk goedkoper dan een sportschool en je kan lekker thuis fitnessen als de kinderen op bed liggen.. (had ie in mei 2008 voor 379 gekocht... na wat geonderhandel had ik hem voor 150 euro.. zo goed als nieuw..
'k Heb eens drie maanden bij een sportschool gezeten maar dat is niks voor mij.. als die gasten die zich bewonderen voor de spiegel... en dan heb ik het nog niet eens over de herrie..
Iemand ervaring met zo'n ding?
'k Heb eens drie maanden bij een sportschool gezeten maar dat is niks voor mij.. als die gasten die zich bewonderen voor de spiegel... en dan heb ik het nog niet eens over de herrie..
Iemand ervaring met zo'n ding?
Das leuk voor de lente / zomer.. in de winter moet je wat anders verzinnen..Lassie schreef:Na het eten een half uurtje fietsen? of gewoon een eindje wandelen.vlinder schreef:Ik wil ook zo graag op fitness, maar het is zoooo duur. Voor een onbeperkt lidmaatschap ben je bijna 500 euro per jaar kwijt hier in de buurt! Daar kan ik van op vakantie!...Dus Vlinder ging wel zelf wat doen. Hardlopen. 4 keer ging het goed. Toen viel ik en had ik twee kapotte knieën en tintelende handen. Een auto wilde stoppen om te vragn hoe het ging. Vlinder schiet overeind en loopt heel stoel verder om na 10 meter stil te staan en de schade te bekijken.
zwemmen kun je ook in de winter...BJD schreef:Das leuk voor de lente / zomer.. in de winter moet je wat anders verzinnen..Lassie schreef:Na het eten een half uurtje fietsen? of gewoon een eindje wandelen.vlinder schreef:Ik wil ook zo graag op fitness, maar het is zoooo duur. Voor een onbeperkt lidmaatschap ben je bijna 500 euro per jaar kwijt hier in de buurt! Daar kan ik van op vakantie!...Dus Vlinder ging wel zelf wat doen. Hardlopen. 4 keer ging het goed. Toen viel ik en had ik twee kapotte knieën en tintelende handen. Een auto wilde stoppen om te vragn hoe het ging. Vlinder schiet overeind en loopt heel stoel verder om na 10 meter stil te staan en de schade te bekijken.