Sorry Tiberius, dit is nou zo'n manier van modereren, waarik al meer tegen geageerd heb. Je mag helemaal niks meer zeggen, stel je voor dat je uiterst rechts zere tenen bezorgtTiberius schreef:Het is, laat ik het voorzichtig formuleren, een opmerking die reacties op zou kunnen roepen. Wijze reacties of boze reacties. Het eerste type heb ik laten staan, het tweede weggehaald.freek schreef:Was dit ook onrespectvol richting ambtsdrager? 'Het is weer spitsuur met de GGiN-aanmeldingen op het forum'Tiberius schreef:Even wat topics opgeschoond, waar het respect jegens ambtsdragers in toenemende mate afnam.
Trouwens, als je dit onrespectvol vindt, haal het dan bij memento ook weg.
Bevestiging + intrede Ds. Krijgsman
Re: Bevestiging + intrede Ds. Krijgsman
Ik zie nu pas wat je bedoelt: jouw posting (de eerste, die Memento dus citeert) heb ik onterecht weggehaald. Neem me niet kwalijk.freek schreef:Sorry Tiberius, dit is nou zo'n manier van modereren, waarik al meer tegen geageerd heb. Je mag helemaal niks meer zeggen, stel je voor dat je uiterst rechts zere tenen bezorgtTiberius schreef:Het is, laat ik het voorzichtig formuleren, een opmerking die reacties op zou kunnen roepen. Wijze reacties of boze reacties. Het eerste type heb ik laten staan, het tweede weggehaald.freek schreef:Was dit ook onrespectvol richting ambtsdrager? 'Het is weer spitsuur met de GGiN-aanmeldingen op het forum'Tiberius schreef:Even wat topics opgeschoond, waar het respect jegens ambtsdragers in toenemende mate afnam.
Ik snapte er al héélemaal niks vanTiberius schreef:Ik zie nu pas wat je bedoelt: jouw posting (de eerste, die Memento dus citeert) heb ik onterecht weggehaald. Neem me niet kwalijk.freek schreef:Sorry Tiberius, dit is nou zo'n manier van modereren, waarik al meer tegen geageerd heb. Je mag helemaal niks meer zeggen, stel je voor dat je uiterst rechts zere tenen bezorgtTiberius schreef:Het is, laat ik het voorzichtig formuleren, een opmerking die reacties op zou kunnen roepen. Wijze reacties of boze reacties. Het eerste type heb ik laten staan, het tweede weggehaald.freek schreef: Was dit ook onrespectvol richting ambtsdrager? 'Het is weer spitsuur met de GGiN-aanmeldingen op het forum'
Vooruit, foutje is menselijk, zelfs als je mod bent
- JolandaOudshoorn
Ben hem op dit moment aan het luisteren en ik ben eerlijk gezegd positief!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik vond het op school altijd een sympathieke godsdienstleraar. In ieder geval geen doorgezakt figuur.JolandaOudshoorn schreef:Ben hem op dit moment aan het luisteren en ik ben eerlijk gezegd positief!
Over het algemeen zijn intredepreken wel goed. Heel Nederland luistert mee, dus er wordt duidelijk veel werk van gemaakt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Eerlijk gezegd snap ik die opmerking nooit. Je gaat toch niet voor de dominee naar de kerk?freek schreef:Moet ik nou lachen of huilen?Erasmiaan schreef:Hoe kan het nou om de man gaan?memento schreef:Toch positief, dat er blijkbaar zoveel interesse is in de woorden van een nieuwe predikant. Even aangenomen dat het om het Woord gaat, en niet om de man.freek schreef:Het is weer spitsuur met de GGiN-aanmeldingen op het forum
Aha. Hebben we het hier over organist Herman Krijgsman?freek schreef:Ik vond het op school altijd een sympathieke godsdienstleraar. In ieder geval geen doorgezakt figuur.JolandaOudshoorn schreef:Ben hem op dit moment aan het luisteren en ik ben eerlijk gezegd positief!
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Ik niet, nee. Maar normaal gesproken gebeurt dat wel, denk ik.Erasmiaan schreef:Eerlijk gezegd snap ik die opmerking nooit. Je gaat toch niet voor de dominee naar de kerk?
Is de censuur regel niet meer van toepassing? Je kunt namelijk niet zeggen dat hier ronddwarrelen nou zo zakelijk is...freek schreef:Het is weer spitsuur met de GGiN-aanmeldingen op het forum
(of ze moeten de preken gaan verkopen...)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Er zijn ook mensen die juist niet voor bepaalde dominees naar de kerk gaan.Afgewezen schreef:Ik niet, nee. Maar normaal gesproken gebeurt dat wel, denk ik.Erasmiaan schreef:Eerlijk gezegd snap ik die opmerking nooit. Je gaat toch niet voor de dominee naar de kerk?
Maar voor de organist?jvdg schreef:Er zijn ook mensen die juist niet voor bepaalde dominees naar de kerk gaan.Afgewezen schreef:Ik niet, nee. Maar normaal gesproken gebeurt dat wel, denk ik.Erasmiaan schreef:Eerlijk gezegd snap ik die opmerking nooit. Je gaat toch niet voor de dominee naar de kerk?
Op huisbezoek heb ik gehoord dat alle preken per definitie goed zijn. Als je wat mist, moet je het er maar bijdenken. Als de dominee iets verkeerds zegt moet je er het woordje 'niet' bijdenken.
--------------
Dat klopt. Ben benieuwd of ie CD's blijft opnemen.Josephus schreef:Aha. Hebben we het hier over organist Herman Krijgsman?freek schreef:Ik vond het op school altijd een sympathieke godsdienstleraar. In ieder geval geen doorgezakt figuur.JolandaOudshoorn schreef:Ben hem op dit moment aan het luisteren en ik ben eerlijk gezegd positief!
En als je het er mee eens bent? Of kan dat niet?refo schreef:Op huisbezoek heb ik gehoord dat alle preken per definitie goed zijn. Als je wat mist, moet je het er maar bijdenken. Als de dominee iets verkeerds zegt moet je er het woordje 'niet' bijdenken.