Al naar gelang de omstandigheden.Tiberius schreef:Hangen of stangen?
Kleine ergernissen [1]
Re: Kleine ergernissen
als je in de bus zit met iemand die zo dik is dat die bijna bovenop je zit en dan nog stinkt naar zweet ook..
Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!
in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
Koude thee al geprobeerd?Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
- MarthaMartha
remedie is makkelijk: neem een whiteboardstift, trek de lijnen van de permanent marker over en ga daarna met de wisser erover en dan veeg je het zo uit.Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
tssss..... uiteraard wenst menigeen je hetzelfde toe bij het lezen van deze reactie....Luther schreef:Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.![]()
![]()
![]()
![]()
hihihi ik post maar MM was me gelukkig voor.
Kan ik het nog een keer doen.

Kan ik het nog een keer doen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Zo te lezen is dat nog een hele klus...MarthaMartha schreef:remedie is makkelijk: neem een whiteboardstift, trek de lijnen van de permanent marker over en ga daarna met de wisser erover en dan veeg je het zo uit.Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
Wat Zita niet weet, is dat ik het aan zag komen....MarthaMartha schreef:tssss..... uiteraard wenst menigeen je hetzelfde toe bij het lezen van deze reactie....Luther schreef:Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.![]()
![]()
![]()
![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
had ik het nou maar gezien voordat ik mijn corveeertjes de deur uitstuurde... Met z'n tweeen hadden we het in twintig minuten klaar. 't Is beslist makkelijker om op die manier een bord vol te schrijven dan om 'm weer leeg te krijgen.Mister schreef:Zo te lezen is dat nog een hele klus...MarthaMartha schreef:remedie is makkelijk: neem een whiteboardstift, trek de lijnen van de permanent marker over en ga daarna met de wisser erover en dan veeg je het zo uit.Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
edit: Luther was ook niet al te zeer bij de pinken; hij kon niet eens een lichtknopje vinden. Gelieve trouwens voortaan wel te waarschuwen als ik weereens een verkeerde stift ter hand neem.
editedit: gelukkig weet ik intussen waar Luther zijn stiften opbergt. Het is een kleine moeite om die zo nu en dan te vervangen.
- MarthaMartha
als het bord volstaat wel.....Mister schreef:Zo te lezen is dat nog een hele klus...MarthaMartha schreef:remedie is makkelijk: neem een whiteboardstift, trek de lijnen van de permanent marker over en ga daarna met de wisser erover en dan veeg je het zo uit.Zita schreef:in de emotie van Prinsjesdag een permanent marker aanzien voor een whiteboardstift, en er het hele bord mee volkledderen.
Ik geloof dat we hier teveel leerkrachten op het forum hebben.
Hebbie nix anders.
Hebbie nix anders.
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:gezeur over verjaardagscadeaus
geef een paard...