dan heb je een gezinshoofdbedekking.helma schreef:als ik die van CDA-Kamerlid Antoinette Vietch over kan nemen, heb ik gelijk een hoed voor al mijn dochters
Prinsjesdag 2009
Re: Prinsjesdag 2009
- Oude-Waarheid
Stuur haar een mail je weet maar nooit "vragen staat vrij"helma schreef:als ik die van CDA-Kamerlid Antoinette Vietch over kan nemen, heb ik gelijk een hoed voor al mijn dochters
tblijft leuk hé al die hoeden 
Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!
- monique
wat had verdonk tog een leuk hoedje op 
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- MarthaMartha
op?monique schreef:wat had verdonk tog een leuk hoedje op
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Was weer mooi om er bij te zijn. Gezellige sfeer. Al moesten we nog vaak aan 30/04/2009 denken.
Af!MarthaMartha schreef:op?monique schreef:wat had verdonk tog een leuk hoedje op
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- MarthaMartha
Belachelijk die hoeden. Wat kost dat wel niet. Gaat helemaal nergens over.

Moet je wel gek zijn als je daar mee gaat lopen.

Hee, wie hebben we daar?tukkertje schreef:Belachelijk die hoeden. Wat kost dat wel niet. Gaat helemaal nergens over.
Langzamerhand zou je eerst even naar het topic "even voorstellen" moeten, Tukker
~~Soli Deo Gloria~~
zo lopen ze er in Rijssen (op zondag) toch ook bij? (de vrouwen dan he).tukkertje schreef:Belachelijk die hoeden. Wat kost dat wel niet. Gaat helemaal nergens over.
Anouchka van Millenburg vond ik een erg mooie hoed hebben-->Prachtige opmaak!
Corien Jonker had een leuke hoed, niet feestelijk ofzo, maar wel passend bij de crisis, Nederland in soberheid ofzo.
De naam van de persoon waarvan ik vond dat ze zo n mooie hoed had, weet ik nog steeds niet.
Corien Jonker had een leuke hoed, niet feestelijk ofzo, maar wel passend bij de crisis, Nederland in soberheid ofzo.
De naam van de persoon waarvan ik vond dat ze zo n mooie hoed had, weet ik nog steeds niet.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Democritus
Om maar zo te zeggen: liever een vrouw in een broek in de kerk dan met zo'n hoed. In een straal van 9 meter zie je nietsLassie schreef:zo lopen ze er in Rijssen (op zondag) toch ook bij? (de vrouwen dan he).tukkertje schreef:Belachelijk die hoeden. Wat kost dat wel niet. Gaat helemaal nergens over.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Nounounou, dat dat hier zomaar kán..Democritus schreef:Om maar zo te zeggen: liever een vrouw in een broek in de kerk dan met zo'n hoed. In een straal van 9 meter zie je nietsLassie schreef:zo lopen ze er in Rijssen (op zondag) toch ook bij? (de vrouwen dan he).tukkertje schreef:Belachelijk die hoeden. Wat kost dat wel niet. Gaat helemaal nergens over.
Terwijl het probleem toch simpel op te lossen is:
http://www.vergelijk.nl/speelgoed/hibba/looky_periscoop
- MarthaMartha
Marco schreef:Nounounou, dat dat hier zomaar kán..Democritus schreef:
Om maar zo te zeggen: liever een vrouw in een broek in de kerk dan met zo'n hoed. In een straal van 9 meter zie je niets
Terwijl het probleem toch simpel op te lossen is:
http://www.vergelijk.nl/speelgoed/hibba/looky_periscoop