dan is het dus de kik en niet de zocohelma schreef:ah...klopt ja.Hendrikus schreef:IFEShelma schreef:hmprff schreef:
Mij ga je iig niet zien... ik ga direct vanaf de universiteit naar de zomerconferentie
van de ISEF?![]()
Mijn zoon is er heen met zijn verloofde
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
~~Soli Deo Gloria~~
MISPOESHendrikus schreef: dan is het dus de kik en niet de zoco
Het is wel de ZoCo, namelijk die van de Gereformeerde Gemeenten
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- monique
i,k ben lekker bij mn vriend in dort morgen sammen gezellig rosemantisch naar de efteling 
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
monique schreef:i,k ben lekker bij mn vriend in dort morgen sammen gezellig rosemantisch naar de efteling
Wat is er zo romantisch aan de efteling???
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
-
Democritus
Kan ze gillen en zich vastklemmen aan haar vriendje en in zijn oor fluisteren wat ben je sterkalbion schreef:monique schreef:i,k ben lekker bij mn vriend in dort morgen sammen gezellig rosemantisch naar de efteling
Wat is er zo romantisch aan de efteling???
NB spreek niet uit ervaring MM krijg je met geen stok in een achtbaan die wordt al draaierig van een draaischijf in de kinderspeeltuin
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Er is vast wel meer dan alleen een achtbaan, zou het spookhuis niet wat zijn....?Democritus schreef:Kan ze gillen en zich vastklemmen aan haar vriendje en in zijn oor fluisteren wat ben je sterkalbion schreef:monique schreef:i,k ben lekker bij mn vriend in dort morgen sammen gezellig rosemantisch naar de efteling
Wat is er zo romantisch aan de efteling???![]()
NB spreek niet uit ervaring MM krijg je met geen stok in een achtbaan die wordt al draaierig van een draaischijf in de kinderspeeltuin![]()
-
Democritus
Foei een spookhuis dat kan niet hoor. Daarnaast loop je dan het risico van schrik een verkeerde vent beet te grijpen. in het donker.albion schreef:Er is vast wel meer dan alleen een achtbaan, zou het spookhuis niet wat zijn....?Democritus schreef:Kan ze gillen en zich vastklemmen aan haar vriendje en in zijn oor fluisteren wat ben je sterkalbion schreef:monique schreef:i,k ben lekker bij mn vriend in dort morgen sammen gezellig rosemantisch naar de efteling
Wat is er zo romantisch aan de efteling???![]()
NB spreek niet uit ervaring MM krijg je met geen stok in een achtbaan die wordt al draaierig van een draaischijf in de kinderspeeltuin![]()
Wij gaan vandaag naar de kinderclub en daarna even de stad in. Vanavond bij een kennis eten.
..de kamers opruimen
..de was doen/strijken (evt.)
..verjaardag vanavond vieren van 3 familieleden.
..de was doen/strijken (evt.)
..verjaardag vanavond vieren van 3 familieleden.
Democritus schreef:Daarnaast loop je dan het risico van schrik een verkeerde vent beet te grijpen. in het donker.
Dat is me nou nog nooit overkomen.
OK, ik zag het in de krant. Maar dan was 't dus niet van IFEShmprff schreef:MISPOESHendrikus schreef: dan is het dus de kik en niet de zoco![]()
~~Soli Deo Gloria~~
-
Democritus
Mij gelukkig ook niet. Een aantal jaar terug waren wij met een vriendengroep de mergelgrotten aan het bezoeken. Knijpt één van mijn vrienden iemand in het donker in zijn achterwerk.....hierbij denkend dat het iemand uit de vriendengroep was echter toen hoorden we ineens:Tiberius schreef:Democritus schreef:Daarnaast loop je dan het risico van schrik een verkeerde vent beet te grijpen. in het donker.
Scheisse was ist das!!!! op zeer boze toon.
Toen was mijn vriend heel blij dat het donker was
Democritus schreef:Mij gelukkig ook niet. Een aantal jaar terug waren wij met een vriendengroep de mergelgrotten aan het bezoeken. Knijpt één van mijn vrienden iemand in het donker in zijn achterwerk.....hierbij denkend dat het iemand uit de vriendengroep was echter toen hoorden we ineens:Tiberius schreef:Democritus schreef:Daarnaast loop je dan het risico van schrik een verkeerde vent beet te grijpen. in het donker.
Scheisse was ist das!!!! op zeer boze toon.
Toen was mijn vriend heel blij dat het donker was
Nee dat heb ik ook nooit gezegdHendrikus schreef:OK, ik zag het in de krant. Maar dan was 't dus niet van IFEShmprff schreef:MISPOESHendrikus schreef: dan is het dus de kik en niet de zoco![]()
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ben even mijn bed uitgekomen om wat te eten en om mijn vrouw te rijden met het boodschappen doen.
Nu net thuis en meteen weer bedje in en straks even de oogjes weer dicht denk ik.
Nu net thuis en meteen weer bedje in en straks even de oogjes weer dicht denk ik.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!