((( wat zullen de mods blij zijn...

Hier kun je terecht voor alles wat met huishouden te maken heeft!
Succes!
Zo is dat, kom maar op Jvdg!Lassie schreef:staat toch nergens dat het voor vrouwen is......
OK,OK, ik zal een aftrap geven: het aanrecht, onder wiens verantwoordelijkh............henriët schreef:Zo is dat, kom maar op Jvdg!Lassie schreef:staat toch nergens dat het voor vrouwen is......
gefeliciteerd met je a.s. huwelijk!Marnix schreef:Precies.... en lang niet alle mannen hier hebben een vrouw die het huishouden voor ze doet. Ik moet het ook nog tot april zonder huisvrouw stellen![]()
![]()
toch welLassie schreef:staat toch nergens dat het voor vrouwen is......
iedereen mag er aanstaan, maar de hoofdverantwoordelijke is vanzelfsprekend de vrouw des huizes;)jvdg schreef:OK,OK, ik zal een aftrap geven: het aanrecht, onder wiens verantwoordelijkh............henriët schreef:Zo is dat, kom maar op Jvdg!Lassie schreef:staat toch nergens dat het voor vrouwen is......![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Marnix!Bert Mulder schreef:gefeliciteerd met je a.s. huwelijk!Marnix schreef:Precies.... en lang niet alle mannen hier hebben een vrouw die het huishouden voor ze doet. Ik moet het ook nog tot april zonder huisvrouw stellen![]()
![]()
Gefeliciteerd, alvast. Maarrehh.. Denk je dat ze dan het hele huishouden gaat doen (en jij daar dus helemaal vanaf bent)?Marnix schreef:Precies.... en lang niet alle mannen hier hebben een vrouw die het huishouden voor ze doet. Ik moet het ook nog tot april zonder huisvrouw stellen![]()
![]()
Jullie beiden gefeliciteerd!Daphne schreef:Gefeliciteerd Marnix!Bert Mulder schreef:gefeliciteerd met je a.s. huwelijk!Marnix schreef:Precies.... en lang niet alle mannen hier hebben een vrouw die het huishouden voor ze doet. Ik moet het ook nog tot april zonder huisvrouw stellen![]()
![]()
Bij Marco werkt het zo niet, zo te zien.Marco schreef:Gefeliciteerd, alvast. Maarrehh.. Denk je dat ze dan het hele huishouden gaat doen (en jij daar dus helemaal vanaf bent)?Marnix schreef:Precies.... en lang niet alle mannen hier hebben een vrouw die het huishouden voor ze doet. Ik moet het ook nog tot april zonder huisvrouw stellen![]()
![]()