je huidige avatar is wel lekker rustig-DIA- schreef:Kan deze de goedkeuring van de vergadering wegdragen?

je huidige avatar is wel lekker rustig-DIA- schreef:Kan deze de goedkeuring van de vergadering wegdragen?
Vind je?Hendrikus schreef:je huidige avatar is wel lekker rustig-DIA- schreef:Kan deze de goedkeuring van de vergadering wegdragen?
Ik vind deze avatar nietszeggend-DIA- schreef:Vind je?Hendrikus schreef:je huidige avatar is wel lekker rustig-DIA- schreef:Kan deze de goedkeuring van de vergadering wegdragen?
Toen ik dat schreef, stond er géén plaatje-DIA- schreef:Vind je?Hendrikus schreef:je huidige avatar is wel lekker rustig-DIA- schreef:Kan deze de goedkeuring van de vergadering wegdragen?
mwah..-DIA- schreef:Vind je?Hendrikus schreef:je huidige avatar is wel lekker rustig-DIA- schreef:Kan deze de goedkeuring van de vergadering wegdragen?
Ik vind hem snel en super cool.-DIA- schreef:Kan deze de goedkeuring van de vergadering wegdragen?
Is dit niet wat?-DIA- schreef:Kan deze de goedkeuring van de vergadering wegdragen?
Bedankt voor je zoekwerk! Ik zou hem wel mooi vinden als erHendrikus schreef:Is dit niet wat?-DIA- schreef:Kan deze de goedkeuring van de vergadering wegdragen?
Een vrolijke DIA, die feliz wil ik nog wel voor je opruimen ook.
Da's niet zo moeilijk-DIA- schreef:Bedankt voor je zoekwerk! Ik zou hem wel mooi vinden als erHendrikus schreef:Is dit niet wat?-DIA- schreef:Kan deze de goedkeuring van de vergadering wegdragen?
UITSLUITEND de letters DIA op stonden.
Dat is idd een stuk beter.
Photoshop is inderdaad vrij lastig, zeker als je er niet regelmatig mee werkt. Vaak leer je zulke programma's pas goed kennen als je er intensief mee werkt.-DIA- schreef:Dat is idd een stuk beter.
Maar nog een vraagje: hoe krijg je dat eraf?
Ik zou op die manier dan ook wat foto's kunnen bewerken?
Ik heb Photoshop, alleen kan ik er niet mee werken, en
het lijkt me vrij lastig om dat te leren.
Maarre....DIA, wanneer zien we dit prachtige plaatje in je avatar verschijnen?-DIA- schreef:Dat is idd een stuk beter.
Maar nog een vraagje: hoe krijg je dat eraf?
Ik zou op die manier dan ook wat foto's kunnen bewerken?
Ik heb Photoshop, alleen kan ik er niet mee werken, en
het lijkt me vrij lastig om dat te leren.
Luther schreef: Maarre....DIA, wanneer zien we dit prachtige plaatje in je avatar verschijnen?
ik probeerde het maar lukte niet. Nu geen tijd.Hendrikus schreef:Is dit niet wat?-DIA- schreef:Kan deze de goedkeuring van de vergadering wegdragen?