hier weer aan het tekenen, zoals de meeste ochtenden van de week.
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
hier weer aan het tekenen, zoals de meeste ochtenden van de week.
fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
henriët schreef:fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest vorige week vertellen over de kamerling en Filippus. Nadat ik mijzelf had getransformeerd tot minister van financien (door snel een zwart colbertje aan te trekken, wat overigens heel warm was) zei ik tegen de kinderen: Ik ben minister van financien en ik kom uit een heel ver land. Maar dat zien jullie wel aan mijn kleur... Mijn man was achterin aan het luisteren en schoot in de lach.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dus is het nu vakantie voor jouJolandaOudshoorn schreef:De vakantie is voorbij. Even wennen hoor, die stilte.
Vanmorgen werk ik thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn maandagmiddagwijk en vanavond nog (weer) 2 ritjes met de rolstoelbus.
wij hebben nog 2 weken!!!!!!!!JolandaOudshoorn schreef:De vakantie is voorbij. Even wennen hoor, die stilte.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JolandaOudshoorn schreef:henriët schreef:fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest vorige week vertellen over de kamerling en Filippus. Nadat ik mijzelf had getransformeerd tot minister van financien (door snel een zwart colbertje aan te trekken, wat overigens heel warm was) zei ik tegen de kinderen: Ik ben minister van financien en ik kom uit een heel ver land. Maar dat zien jullie wel aan mijn kleur... Mijn man was achterin aan het luisteren en schoot in de lach.Je moet het toch doen met de middelen die je hebt.
Improviseren en creativiteit!
Gewéééééldig
Zo reageren alleen blondjes....henriët schreef:fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
is dat zo?

k heb gewerkt vandaag.... nu ff bij tanken en dan aan de slag in huis.
- JolandaOudshoorn
voorbereiden op een grote vergadering van morgenavond.
En straks naar het zwembad (waar een deel van de te worden doorgenomen stukken worden meegenomen)
En straks naar het zwembad (waar een deel van de te worden doorgenomen stukken worden meegenomen)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Luther schreef:Zo reageren alleen blondjes....henriët schreef:fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yessssssssss, iemand die me begrijpt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Zal ik je ook maar begrijpen, ook al ben ik blond?fluitje schreef:Luther schreef:Zo reageren alleen blondjes....henriët schreef:fluitje schreef: O ja, zoekactie naar de ID van mijn dochter. blond!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yessssssssss, iemand die me begrijpt.
Balen joh... Al gevonden? Mijn zus was het ook kwijt, voordat ze naar Frankrijk ging...
Maar die bleek dus tussen de schoolspullen, boeken, in de bureaulade te zitten... Duss.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
vandaag hou ik me onledig met het opruimen van vakantiebende en het opstellen van een zakelijk huurcontract.
Vanmorgen vroeg (dat wil zeggen 5.45 uur) heb ik de wasmachine aangezet, een ander was gewassen, het huis opgeruimd. Om 7.55 uur de deur uit. Laatste vergadering van de ondernemingsraad.
Verder cadeautjes in ontvangst nemen voor mijn afscheid.
Morgen nog laatste dagje...
Heb echt geen zin meer, dus ben blij als ik morgenmiddag naar huis kan.
5 daagjes vrij en dan...
(sorry * = uitgelaten en blij*)
Verder cadeautjes in ontvangst nemen voor mijn afscheid.
Morgen nog laatste dagje...
Heb echt geen zin meer, dus ben blij als ik morgenmiddag naar huis kan.
5 daagjes vrij en dan...
(sorry * = uitgelaten en blij*)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
schouwen duiveland verkent. Via Sirjansland naar Renesse (binnendoor) bij 't Koepeltje iets genuttigd (leuk tentje)
en terug via de gewone route over Zierikzee. (Mooie boerderijen. Ik vind Dreischor een heel leuk plaatsje)
en terug via de gewone route over Zierikzee. (Mooie boerderijen. Ik vind Dreischor een heel leuk plaatsje)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)