Help!!

hmprff

Re: Help!!

Bericht door hmprff »

als ik filmpjes op internet wil kijken, krijg ik wel zo'n mooi zwart schermpje met een balkje van de Windows Media Stream. Als ik dan op het 'aan'-pijltje klik, verschijnt er even een zinnetje met 'contact maken met media' ofzoiets. Daarna staat er Gereed, maar er verschijnt geen beeld :nonnon

Is dat op te lossen? en hoe?
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

ik heb weer eens een probleem, nota bene bij het typen van de laatste regels van een grote nare klus. Ik klikte in Word 2003 per ongeluk op bijschrift bijvoegen ipv bronvermelding invoegen. Toen klikte ik uiteraard op annuleren. En toen kreeg ik een blauw scherm, dat er zo uitziet:

Afbeelding
Ik kan het wel lezen in weblayout en in concept, maar niet op een normale manier. Wat moet ik doen? Converteren naar office 97 lost niks op, behalve dan dat ik al mijn bronvermeldingen, mijn voorpagina en nog wat leuke dingen kwijt zou raken.
edit: nou ja zeg, op een normale manier een afbeelding plaatsen lukt me ook al niet meer...
Hulp is zeer gewenst, want ik mocht van mezelf pas met vakantie als ik het afhad. Aangezien het de bedoeling is om morgenochtend vroeg af te reizen en de rest niet wacht...
Laatst gewijzigd door Zita op 10 jul 2009, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Zita schreef:ik heb weer eens een probleem, nota bene bij het typen van de laatste regels van een grote nare klus. Ik klikte in Word 2003 per ongeluk op bijschrift bijvoegen ipv bronvermelding invoegen. Toen klikte ik uiteraard op annuleren. En toen kreeg ik een blauw scherm, dat er zo uitziet:

[img][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/07/10/1247249518-120.jpg[/img][/img]
Ik kan het wel lezen in weblayout en in concept, maar niet op een normale manier. Wat moet ik doen? Converteren naar office 97 lost niks op, behalve dan dat ik al mijn bronvermeldingen, mijn voorpagina en nog wat leuke dingen kwijt zou raken.
edit: nou ja zeg, op een normale manier een afbeelding plaatsen lukt me ook al niet meer...
Ik zie het.
Van harte sterkte Zita!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Luther schreef:
Zita schreef:ik heb weer eens een probleem, nota bene bij het typen van de laatste regels van een grote nare klus. Ik klikte in Word 2003 per ongeluk op bijschrift bijvoegen ipv bronvermelding invoegen. Toen klikte ik uiteraard op annuleren. En toen kreeg ik een blauw scherm, dat er zo uitziet:

[img][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/07/10/1247249518-120.jpg[/img][/img]
Ik zie het.
Van harte sterkte Zita!
dankje! 'k Heb nu nog een vaag plan, en anders ga ik maar gewoon gefrustreerd slapen. Beetje balen, want ik heb er de afgelopen dagen achttien uur per dag aan gewerkt om het af te krijgen. Nu nog een uurtje...
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Zita schreef:
Luther schreef:

Ik zie het.
Van harte sterkte Zita!
dankje! 'k Heb nu nog een vaag plan, en anders ga ik maar gewoon gefrustreerd slapen. Beetje balen, want ik heb er de afgelopen dagen achttien uur per dag aan gewerkt om het af te krijgen. Nu nog een uurtje...
krijg nou de hikhak... kopieren vanuit een enge leesversie lukt wel, behalve dan de voorkant. Die nog af, dan nog een uurtje werken, dan nog vier uurtjes slapen en dan vakantie!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Ik heb even de link voor je aangepast, zodat het plaatje zichtbaar wordt.
Helaas voor je heb ik ook niet zo'n kennis van Word 2003, al gebruik ik het wel (althans: Word 2007).
Da Capo

Bericht door Da Capo »

Het is trouwens een Word 2007 omgeving en niet 2003. Je kan overigens wel met 2003 documenten werken. Vreemd probleem overigens... Maar goed, de persoon is al op vakantie...
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
freek

Bericht door freek »

Hoe kan ik in een Word-bestand, na mijn eindnoten, nog enkele andere zaken plaatsen (in mijn geval een bibliografie en enkele bijlagen). De notenlijst sluit het bestand definitief af. Alles wat ik erná typ, komt eigenlijk te staan in de allerlaatste noot.
refo

Bericht door refo »

Aan het eind van de gewone tekst gaan staan (voor de noten dus) en dan enteren tot je op de volgende pagina zit. Dan ben je voorbij de noten.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Da Capo

Bericht door Da Capo »

refo schreef:Aan het eind van de gewone tekst gaan staan (voor de noten dus) en dan enteren tot je op de volgende pagina zit. Dan ben je voorbij de noten.
I.p.v. enteren, is het beter om CTRL+enter te doen, je krijgt dan direct een nieuwe pagina.
En wat die 'noten' betreft, dit geldt alleen voor voetnoten. Als je zgn. eindnoten gebruikt, deze staan altijd aan het eind van het document. Ik gebruik zelf altijd voetnoten, die blijven op dezelfde pagina staan als waar je ze gebruikt en dat is veel prettiger (vind ik).
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Da Capo schreef:
refo schreef:Aan het eind van de gewone tekst gaan staan (voor de noten dus) en dan enteren tot je op de volgende pagina zit. Dan ben je voorbij de noten.
I.p.v. enteren, is het beter om CTRL+enter te doen, je krijgt dan direct een nieuwe pagina.
En wat die 'noten' betreft, dit geldt alleen voor voetnoten. Als je zgn. eindnoten gebruikt, deze staan altijd aan het eind van het document. Ik gebruik zelf altijd voetnoten, die blijven op dezelfde pagina staan als waar je ze gebruikt en dat is veel prettiger (vind ik).
Inderdaad, soms heb je boeken met alleen eindnoten per hoofdstuk. Ik ben steeds toch nieuwsgierig wat er staat (hoewel het meestal tegenvalt) en dan moet je steeds bladeren.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
albion

Bericht door albion »

Luther schreef:
Da Capo schreef:
Inderdaad, soms heb je boeken met alleen eindnoten per hoofdstuk. Ik ben steeds toch nieuwsgierig wat er staat (hoewel het meestal tegenvalt) en dan moet je steeds bladeren.
Bladeren???? :huh: Als het eindnoten zijn, dan heb ik er een boekenlegger bij, en is het een kwestie van 1x keer omslaan (maar ik ben het met je eens, voetnoten zijn handiger)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion

Bericht door albion »

2x in het jaar neem ik altijd iemand mee die graag winkelt in een stadscentrum niet te dichtbij.

Wie weet een leuk stadscentrum (ze is invalide, dus graag alles bij de hand/vooral modezaken).

Ik denk zelf aan 1) Ede 2) Apeldoorn 3) Hilversum (?) ben ik niet goed bekend. 4) Barneveld

Rotterdam (Lijnbaan) vind ik zelf wel leuk (ik kan de hele dag wel in de Bijenkorf rondbrengen). Ik zie
er een beetje tegenop om daar te rijden. Dat geldt ook voor Den Haag.
Gouda is ook niet im frage want haar dochter heeft daar een restaurant, en daar komt ze vaak genoeg.
Je moet makkelijk kunnen parkeren, niet te ver van de winkels. Hoe het in Brabant is weet ik niet.
's Hertogenbosch moet ook erg mooi zijn.

Tips zijn van harte welkom. We hopen morgen al te gaan, dus is het kort dag.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

albion schreef:2x in het jaar neem ik altijd iemand mee die graag winkelt in een stadscentrum niet te dichtbij.

Wie weet een leuk stadscentrum (ze is invalide, dus graag alles bij de hand/vooral modezaken).

Ik denk zelf aan 1) Ede 2) Apeldoorn 3) Hilversum (?) ben ik niet goed bekend. 4) Barneveld

Rotterdam (Lijnbaan) vind ik zelf wel leuk (ik kan de hele dag wel in de Bijenkorf rondbrengen). Ik zie
Gouda is ook niet im frage want haar dochter heeft daar een restaurant, en daar komt ze vaak genoeg.
Je moet makkelijk kunnen parkeren, niet te ver van de winkels. Hoe het in Brabant is weet ik niet.

Dordrecht is erg leuk, Gorinchem wel kleiner maar nog leuker.
Amersfoort is ook leuk.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
memento

Bericht door memento »

albion schreef:2x in het jaar neem ik altijd iemand mee die graag winkelt in een stadscentrum niet te dichtbij.

Lekker naar rotterdam gaan, en je auto parkeren aan de buitenrand, en daarvandaan de metro nemen (bv bij Kralingse Zoom kan je gratis parkeren). Dordrecht is ook mooi, en heeft aan de rand van de stad ook parkeerplaatsen waarvan je heel makkelijk met de bus naar het centrum kan.
Plaats reactie