Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
hier waait het wel. Maar nog geen wolkje te zien. We hebben de airco maar aan gezet want anders is het niet te harden.
Huh? Nee hoor...Ik werk niet in 't ziekenhuis, was deze x voor mezelf in 't ziekenhuis ;-)Bert Mulder schreef:dan zit je in ieder geval weer in de koelte...*girly* schreef:Pffff...vanmorgen viel de warmte nogwel mee, maar toen ik het (koele) ziekenhuis uitliep kreeg je echt een 'klap' van de warmteEn dan te bedenken dat ik vanav nog moe werken
Maar ik werk in een verpleeghuis waar de 'climate-control' werkt nog niet echt...En de deuren mogen niet open ivm tocht

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Het waait hier nu flink en het koelt ook al af.
Waar is dat? Ik spring gelijk in de auto.wim schreef:Het waait hier nu flink en het koelt ook al af.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- JolandaOudshoorn
Warm, maar het is toch droog?? Hopelijk valt vanavond niemand flauw door de warmte.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Zou me niks verbazen.JolandaOudshoorn schreef:Warm, maar het is toch droog?? Hopelijk valt vanavond niemand flauw door de warmte.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Rijswijk ZHLuther schreef:Waar is dat? Ik spring gelijk in de auto.wim schreef:Het waait hier nu flink en het koelt ook al af.
Als je airco in de auto hebt maakt dat niet uit, dan moet je gewoon gaan rijden, waarheen is niet belangrijk 

Hier om 9 uur een buitje op Utrecht gehad... verder niks, gewoon 34 graden hier. Maar ach, het is minder benauwd dan ik had verwacht en ik vind het nog wel lekker, net ff een kwartiertje buiten gezeten. Binnen is het minder lekker.Hendrikus schreef:Vanmorgen hadden we een piepklein buitje, en dat scheelde toch meteen 6 graden, van 28,5 naar 22,5.Marnix schreef:Nou, nog ff en het is voorbij. Flinke buien... die plotseling ontstaan... en in 1,5 uur kan het dan zo'n 15 graden afkoelen, van 35 graden naar 20.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
wim schreef:Rijswijk ZHLuther schreef:Waar is dat? Ik spring gelijk in de auto.wim schreef:Het waait hier nu flink en het koelt ook al af.
Is-tie al gearriveerd??

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zo.. lang leve de keiharde meewind... Was in +/- 25 min thuis... 10 minuten sneller dan anders op de fiets 
*FLITS* *KNAL* *BOEM*... het onweert hier..

*FLITS* *KNAL* *BOEM*... het onweert hier..
hier geen onweer... Alleen harde wind en zo nu en dan wat spetters.
Ik zat daarstraks middenin een onweersbui...
"FLITS""KNAL" inderdaad, ja. Ik heb gefietst als een haas.

- jakobmarin
hier geen enkel spatje, in de verte een flitsje gezien, maar wel lekker afgekoeld 

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- Bert Mulder
- Contacteer:
wist wel dat beren broodjes konden smeren....Afgewezen schreef:Ik zat daarstraks middenin een onweersbui..."FLITS""KNAL" inderdaad, ja. Ik heb gefietst als een haas.
maar hazen die fietsen kunnen....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Nog geen druppeltje regen, het waaide heel even vanmiddag en geen onweer gehad.
't zonnige zuiden!
't zonnige zuiden!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)