sweelinck 25 schreef:Bert Mulder schreef:Van harte gefeliciteerd, en dat je haar in de vreze des Heeren mag opvoedenMarco schreef:Luiers verschonen, helpen met aanleggen, in badje doen, weinig slapen...![]()
![]()
![]()
het is een meisje!

sweelinck 25 schreef:Bert Mulder schreef:Van harte gefeliciteerd, en dat je haar in de vreze des Heeren mag opvoedenMarco schreef:Luiers verschonen, helpen met aanleggen, in badje doen, weinig slapen...![]()
![]()
![]()
het is een meisje!
Aanvulling:mathilde schreef:-Spammen op RF
-Een moderator lastigvallen
Als die net zo selectief zullen luisteren als dat hun vader modereert op het forum dan heb ik weinig fiducie in hun objectieve beoordeling....... confrereAuto schreef:He, wat jammer dat mijn kinderen nu net niet aanwezig zijn .......... een goede objectieve beoordeling is nooit weg.MarthaMartha schreef:Hé ettertje... ja natuurlijk vonden de kinderen dat ook!Democritus schreef:Vonden de kinderen dat ook?helma schreef:vanmorgen juf geweest op de Bijbelclub; echt geweldig!
(we zullen morgen de groep die jou als 'meester Gerbert' krijgt toegewezen, een evaluatie-formulier geven)
Democritus schreef:Vonden de kinderen dat ook?helma schreef:vanmorgen juf geweest op de Bijbelclub; echt geweldig!
Stouterds, doen jullie nog nuttige dingendaarmathilde schreef:-Spammen op RF
-Een moderator lastigvallen
Nee ze dacht: laat ik er een plaatje bij downloaden van Neckermann.nl
Nee, tis mn moederrrrrrrrrr
Altijd al geweten
Ik had je veel paarser voorgesteld, met een brede smile...
Paarser???? Bedoel je vanwege de inspanning met skaten....