Aanvallen op reformatorische gewoonten
Re: Aanvallen op reformatorische gewoonten
.
Laatst gewijzigd door PvS op 11 aug 2009, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Ik sluit me aan!PvS schreef:Bert Mulder schreef:Ik ook.artistiek schreef:Ik vind het citaat van Ryle een stuk evenwichtiger...
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
bert, je verrast me met je post.Bert Mulder schreef: aan de ene kant
Aan de andere kant
- Bert Mulder
- Contacteer:
En hoedat zo?sela schreef:bert, je verrast me met je post.Bert Mulder schreef: aan de ene kant
Aan de andere kant
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gelukkig gaat de broek-rok-discussie onverminderd door in mijn vakantie...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
ssssssssst t.a.v. de leggin is het even stilLuther schreef:Gelukkig gaat de broek-rok-discussie onverminderd door in mijn vakantie...
Tja, de legging, maar ja, da's ook zo'n halfslachtig ding...Auto schreef:ssssssssst t.a.v. de leggin is het even stilLuther schreef:Gelukkig gaat de broek-rok-discussie onverminderd door in mijn vakantie...
Wees dan principieel... doe of een broek, of een rok aan, maar niet zo'n 'vriezen-dooien-ding'!

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Tja, de legging, maar ja, da's ook zo'n halfslachtig ding...Auto schreef:ssssssssst t.a.v. de leggin is het even stilLuther schreef:Gelukkig gaat de broek-rok-discussie onverminderd door in mijn vakantie...
Wees dan principieel... doe of een broek, of een rok aan, maar niet zo'n 'vriezen-dooien-ding'!
Nee he, gaat hij in zijn vakantie nog even een toelichting doen

Ja, logisch toch. Ik heb de Saambinder in m'n koffer!Auto schreef:Luther schreef:Tja, de legging, maar ja, da's ook zo'n halfslachtig ding...Auto schreef:ssssssssst t.a.v. de leggin is het even stilLuther schreef:Gelukkig gaat de broek-rok-discussie onverminderd door in mijn vakantie...
Nee he, gaat hij in zijn vakantie nog even een toelichting doen![]()

Hmm, je kunt ook niet eens ff rustig op vakantie, je leest je helemaal een slag in de rondte hier. Alhoewel Pierre hier een punt heeft wat me tot nadenken zet.
Help me even, welk punt bedoel je?Mister schreef:Hmm, je kunt ook niet eens ff rustig op vakantie, je leest je helemaal een slag in de rondte hier. Alhoewel Pierre hier een punt heeft wat me tot nadenken zet.
Ik doel op de openingspostingjvdg schreef:Help me even, welk punt bedoel je?Mister schreef:Hmm, je kunt ook niet eens ff rustig op vakantie, je leest je helemaal een slag in de rondte hier. Alhoewel Pierre hier een punt heeft wat me tot nadenken zet.

Daar ben ik het ook mee eens.Mister schreef:Ik doel op de openingspostingjvdg schreef:Help me even, welk punt bedoel je?Mister schreef:Hmm, je kunt ook niet eens ff rustig op vakantie, je leest je helemaal een slag in de rondte hier. Alhoewel Pierre hier een punt heeft wat me tot nadenken zet.
Goeiendag, heb je al die 17 pagina's doorgelezen?
Geen wonder dat ik niet wist welk punt je bedoelde.
Nee, het begint met een hellend vlak, voordat je helemaal onderaan de glijbaan belandtLuther schreef:Tja, de legging, maar ja, da's ook zo'n halfslachtig ding...Auto schreef:ssssssssst t.a.v. de leggin is het even stilLuther schreef:Gelukkig gaat de broek-rok-discussie onverminderd door in mijn vakantie...

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Er zijn ook mensen die onder aan de glijbaan beginnen.Nee, het begint met een hellend vlak, voordat je helemaal onderaan de glijbaan belandt