Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Aan Luther en z'n PB die ik kreeg
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
*girly* schreef:Aan Luther en z'n PB die ik kreeg
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
de pb's die ik krijg zijn angstaanjagendvlinder schreef:*girly* schreef:Aan Luther en z'n PB die ik kreegik krijg nooit een pb van luther...
Aan *girly* die dr nagels af zit te bijten van angst...*girly* schreef:de pb's die ik krijg zijn angstaanjagendvlinder schreef:*girly* schreef:Aan Luther en z'n PB die ik kreegik krijg nooit een pb van luther...
WHaha aangezien ik al geen nagels meer had, scheelt dat alweerDroelie schreef:Aan *girly* die dr nagels af zit te bijten van angst...*girly* schreef:de pb's die ik krijg zijn angstaanjagendvlinder schreef:*girly* schreef:Aan Luther en z'n PB die ik kreegik krijg nooit een pb van luther...
als je er eentje stuurt met een vraag(je) dan krijg je antwoord terug, zeker weten, en dan heb je ook een pb van luther!vlinder schreef:*girly* schreef:Aan Luther en z'n PB die ik kreegik krijg nooit een pb van luther...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Stil maar, ik heb er vanavond al 2 gestuurd.henriët schreef:als je er eentje stuurt met een vraag(je) dan krijg je antwoord terug, zeker weten, en dan heb je ook een pb van luther!vlinder schreef:*girly* schreef:Aan Luther en z'n PB die ik kreegik krijg nooit een pb van luther...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
dan heb je het druk gehadLuther schreef:Stil maar, ik heb er vanavond al 2 gestuurd.henriët schreef:als je er eentje stuurt met een vraag(je) dan krijg je antwoord terug, zeker weten, en dan heb je ook een pb van luther!vlinder schreef:*girly* schreef:Aan Luther en z'n PB die ik kreegik krijg nooit een pb van luther...
Maar reageren... ho maar.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik had er ook een maar die kan ik nú pas beantwoorden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Luther schreef:Stil maar, ik heb er vanavond al 2 gestuurd.vlinder schreef:*girly* schreef:Aan Luther en z'n PB die ik kreegik krijg nooit een pb van luther...
Maar reageren... ho maar.
Klopt. Nooit overhaast antwoorden, even laten bezinken en dan beantwoorden.henriët schreef: als je er eentje stuurt met een vraag(je) dan krijg je antwoord terug, zeker weten, en dan heb je ook een pb van luther!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wat fijn Jolanda!JolandaOudshoorn schreef:Het gaat gelukkig al wat beter. Hij is geopereerd en mag vanavond naar huis. Gode zij dank.MarthaMartha schreef:sterkte Jo!!!JolandaOudshoorn schreef:Aan mijn broer. Hij is net van een steiger gevallen en ligt in het ziekenhuis. Gelukkig is hij nu bij kennis. Hij wacht op de operatie (diepe snee net boven zijn oog) Van zoiets moet je altijd weer schrikken en doet je stil zijn bij de betrekkelijkheid van het leven.
- MarthaMartha
aan Demo die hard aan het werk is terwijl ik al vakantie vier...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik zie het voor me: met een grote glimlach waarschijnlijk.MarthaMartha schreef:aan Demo die hard aan het werk is terwijl ik al vakantie vier...
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
-
Democritus
Zou met niet verbazenfluitje schreef:Ik zie het voor me: met een grote glimlach waarschijnlijk.MarthaMartha schreef:aan Demo die hard aan het werk is terwijl ik al vakantie vier...
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- MarthaMartha
Als ik aan Demo denk krijg ik vanzelf een grote glimlach op m'n gezicht....Democritus schreef:Zou met niet verbazenfluitje schreef:Ik zie het voor me: met een grote glimlach waarschijnlijk.MarthaMartha schreef:aan Demo die hard aan het werk is terwijl ik al vakantie vier...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!