het dan heerlijk ongestoord rustig typen isLuther schreef:Wist je dat Henriët midden in de nacht zit te forummen.
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:
nachtuil!henriët schreef:het dan heerlijk ongestoord rustig typen isLuther schreef:Wist je dat Henriët midden in de nacht zit te forummen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Nou volgens mij is dat vooral gestoord typen.henriët schreef:het dan heerlijk ongestoord rustig typen isLuther schreef:Wist je dat Henriët midden in de nacht zit te forummen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
hih..Bert Mulder schreef:nachtuil!henriët schreef:het dan heerlijk ongestoord rustig typen isLuther schreef:Wist je dat Henriët midden in de nacht zit te forummen.
tja. af en toe heb je dat, he bert, fijn dat je weer trug bent van vakantie! hoop dat je het leuk en fijn gehad hebt, volgende keer dv in holland he!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja Bert, dat is een leuk idee van Jet!henriët schreef:hih..Bert Mulder schreef:nachtuil!henriët schreef:het dan heerlijk ongestoord rustig typen isLuther schreef:Wist je dat Henriët midden in de nacht zit te forummen.
tja. af en toe heb je dat, he bert, fijn dat je weer trug bent van vakantie! hoop dat je het leuk en fijn gehad hebt, volgende keer dv in holland he!
Lekker rond Rotterdam, Alblasserwaard of zo.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
je wilt wel afspreken met Bert, maar ik heb allang een afspraak staan, dus eerst hier voor je hem wilt!Luther schreef:henriët schreef: Ja Bert, dat is een leuk idee van Jet!
misschien kun je dat beter via PB bespreken, en dan vervolgens op het forum zo'n berichtje plaatsen:henriët schreef:je wilt wel afspreken met Bert, maar ik heb allang een afspraak staan, dus eerst hier voor je hem wilt!Luther schreef:henriët schreef: Ja Bert, dat is een leuk idee van Jet!
Onze broeder, B. Mulder, zal D.V. *datum* tot *datum* in Nederland vertoeven. Alle spreekbeurten zijn al afgesproken. Wij wensen onze broeder een fijne en gezegende tijd toe in Nederland. Namens het deputaatschap van Refoforum, Henriet.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
deputaatschap Schoolzicht wat het toch?hmprff schreef:misschien kun je dat beter via PB bespreken, en dan vervolgens op het forum zo'n berichtje plaatsen:henriët schreef:je wilt wel afspreken met Bert, maar ik heb allang een afspraak staan, dus eerst hier voor je hem wilt!Luther schreef:henriët schreef: Ja Bert, dat is een leuk idee van Jet!
Onze broeder, B. Mulder, zal D.V. *datum* tot *datum* in Nederland vertoeven. Alle spreekbeurten zijn al afgesproken. Wij wensen onze broeder een fijne en gezegende tijd toe in Nederland. Namens het deputaatschap van Refoforum, Henriet.

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef: deputaatschap Schoolzicht wat het toch?

trouwens, binnenkort komen er wat forummers naar DE.
hihi, een van hen is heel nieuwsgierig.. belt gewoon op wanneer ie niet weet van wie een sms je komt
Even om alle misverstanden te voorkomen: dit gaat niet over mij!henriët schreef:Hendrikus schreef: deputaatschap Schoolzicht wat het toch?![]()
hihi, een van hen is heel nieuwsgierig.. belt gewoon op wanneer ie niet weet van wie een sms je komt

wel een beetjeLuther schreef:Even om alle misverstanden te voorkomen: dit gaat niet over mij!henriët schreef:Hendrikus schreef: deputaatschap Schoolzicht wat het toch?![]()

Ik was niet degene van de smsjes, maar ben wel geweesthenriët schreef:Hendrikus schreef: deputaatschap Schoolzicht wat het toch?![]()

* denkt: Gelukkig, dat weet ze dus nog niet.henriët schreef:wel een beetjeLuther schreef:Even om alle misverstanden te voorkomen: dit gaat niet over mij!henriët schreef:Hendrikus schreef: deputaatschap Schoolzicht wat het toch?![]()
maar niet als het die nieuwsgierigheid betreft
- Bert Mulder
- Contacteer:
lolhmprff schreef:misschien kun je dat beter via PB bespreken, en dan vervolgens op het forum zo'n berichtje plaatsen:henriët schreef:je wilt wel afspreken met Bert, maar ik heb allang een afspraak staan, dus eerst hier voor je hem wilt!Luther schreef:henriët schreef: Ja Bert, dat is een leuk idee van Jet!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
ja heeeeel leuk dat ik je sprak MARIA!!!!MariaW schreef:Ik was niet degene van de smsjes, maar ben wel geweesthenriët schreef:Hendrikus schreef: deputaatschap Schoolzicht wat het toch?![]()
enne.. next time koffie!!