Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpen
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
lange onderbroeken zijn al zo oud, Gijs... die kreeg ik als militair al mee in m'n plunjezakGijs83 schreef:Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpenDat betaamt een Christen toch niet
~~Soli Deo Gloria~~
Ik bedoel dat gelijk de saambinder o.i.d er gelijk bij gehaald word...Gijs83 schreef:Bedoel je het commentaar van Hendrikus of van de Saambinder of misschien nog wat andersDroelie schreef:Wel jammer dat er gelijk altijd commentaar op komt...Hendrikus schreef:o o, nou komen de Saambinders weer uit de krantenbak...madelief1983 schreef:een witte legging met leuke knoopjes aan de onderkant
Pak de Daniel er dan maar bij.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Dus als overhemden met streepjes in de mode zijn, draag jij overhemden met hokjes?Gijs83 schreef:Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpenDat betaamt een Christen toch niet
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Nee, je kunt ook weer niet helemaal buiten de mode, want je moet ook weer niet 'voor schut' lopen, maar leggings vind ik veel gevallen toch wel 'broekachtig'.hmprff schreef:Dus als overhemden met streepjes in de mode zijn, draag jij overhemden met hokjes?Gijs83 schreef:Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpenDat betaamt een Christen toch niet
Een nieuwe pantalon (van grof linnen)
- MarthaMartha
het is helemaal geen legging, dat zijn meer lange onderbroeken met strakke pijpen toch? Het is een lange onderbroek met wijde pijpen........Gijs83 schreef:Nee, je kunt ook weer niet helemaal buiten de mode, want je moet ook weer niet 'voor schut' lopen, maar leggings vind ik veel gevallen toch wel 'broekachtig'.hmprff schreef:Dus als overhemden met streepjes in de mode zijn, draag jij overhemden met hokjes?Gijs83 schreef:Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpenDat betaamt een Christen toch niet
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- madelief1983
Gijs83 schreef:Nee, je kunt ook weer niet helemaal buiten de mode, want je moet ook weer niet 'voor schut' lopen, maar leggings vind ik veel gevallen toch wel 'broekachtig'.hmprff schreef:Dus als overhemden met streepjes in de mode zijn, draag jij overhemden met hokjes?Gijs83 schreef:Ga je ook al met mode meedoenMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpenDat betaamt een Christen toch niet
maar ze zitten heerlijk
En ze zijn lekker warm soms... en heel kuis omdat je een extra laag onder je rok hebt... tenminste, ik neem aan dat je die er overheen draagt
Een legging is dan ook heel wat anders dan een broek 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Daarnaast zit het ook nog lekker als je een stuk gaat lopen met warm weer. In de vakantie had ik de binnenkant van m'n bovenbenen opengeschuurd. Lekker zweten en schuren...Marnix schreef:En ze zijn lekker warm soms... en heel kuis omdat je een extra laag onder je rok hebt... tenminste, ik neem aan dat je die er overheen draagtEen legging is dan ook heel wat anders dan een broek
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Precies
Allemaal praktische voordelen 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
De daniel valt bij mij onder o.i.d.refo schreef:Pak de Daniel er dan maar bij.
In bruikleen van mijn baas om er mee te leren werken.
Fotokoffer met dig.spiegelreflexcamera Canon EOS 20D met 24-70mm lens, macrolens en aparte flitser.
Thuis oefenen om het te leren.
Binnenkort maar naar de dierentuin
Fotokoffer met dig.spiegelreflexcamera Canon EOS 20D met 24-70mm lens, macrolens en aparte flitser.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
niet gek...fluitje schreef:In bruikleen van mijn baas om er mee te leren werken.
ik zou maar meteen een familiefoto-maak-sessie op touw zetten
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!