Als hij maar niet onder je rok uitkomt.MarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpen
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
met piedewiepn, foi tochMarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpen
~~Soli Deo Gloria~~
Ik neem aan dat die voor Demo bestemd is.MarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpen
jvdg schreef:Ik neem aan dat die voor Demo bestemd is.MarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpen
Ik heb de advertenties gezien.JolandaOudshoorn schreef:serie "planeth earth" op DVD
Is het een aanwinst?
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Nu nog op zoek naar een rode puntmuts met zo'n heerlijke kriebelende pluim erop.jvdg schreef:Ik neem aan dat die voor Demo bestemd is.MarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpen
MM dan wordt je later niet wakker gekust maar wakker gekriebeld...
Theetje schat? Nee nee, geen suiker! Denk om de lijn...
-
Democritus
Zou zo maar kunnen Jean....... maar ik blijf toch wel frappant dat jij al deze details kent. Volgens mij als we Demo vervangen door Jean en MM door Jet dan zitten we dichter bij de waarheid....... ouwe kabouterJean le Fontain schreef:Nu nog op zoek naar een rode puntmuts met zo'n heerlijke kriebelende pluim erop.jvdg schreef:Ik neem aan dat die voor Demo bestemd is.MarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpen
Theetje schat? Nee nee, geen suiker! Denk om de lijn...![]()
![]()
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- JolandaOudshoorn
wij vinden van wel!jvdg schreef:Ik heb de advertenties gezien.JolandaOudshoorn schreef:serie "planeth earth" op DVD
Is het een aanwinst?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Waar heb je ze gekocht?JolandaOudshoorn schreef:wij vinden van wel!jvdg schreef:Ik heb de advertenties gezien.JolandaOudshoorn schreef:serie "planeth earth" op DVD
Is het een aanwinst?
En als rechtgeaard Hollander vraag ik, wat kosten ze?
Ik heb ze bij De Bijenkorf zien staan en ik denk dat je ze bij V&D ook wel kan vinden.jvdg schreef:Waar heb je ze gekocht?JolandaOudshoorn schreef:wij vinden van wel!jvdg schreef:Ik heb de advertenties gezien.JolandaOudshoorn schreef:serie "planeth earth" op DVD
Is het een aanwinst?
En als rechtgeaard Hollander vraag ik, wat kosten ze?
Ik weet niet meer hoeveel ze kosten. Dat weet Jolanda ongetwijfeld
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Democritus schreef:Zou zo maar kunnen Jean....... maar ik blijf toch wel frappant dat jij al deze details kent. Volgens mij als we Demo vervangen door Jean en MM door Jet dan zitten we dichter bij de waarheid....... ouwe kabouterJean le Fontain schreef:Nu nog op zoek naar een rode puntmuts met zo'n heerlijke kriebelende pluim erop.jvdg schreef:Ik neem aan dat die voor Demo bestemd is.MarthaMartha schreef:een lange witte onderbroek met wijde pijpen
Theetje schat? Nee nee, geen suiker! Denk om de lijn...![]()
![]()
Mag ik de geachte heer moderator JlF erop wijzen dat hij off-topic is gegaan.
Huh, hoe kan dat nou .. heeft hij sinds dat hij op de camping zit een baard? (En op de camping zit hij zeker niet in een caravan, maar in een omgekeerde theepot (incl. voorluifel)?Democritus schreef:Zou zo maar kunnen Jean....... maar ik blijf toch wel frappant dat jij al deze details kent. Volgens mij als we Demo vervangen door Jean en MM door Jet dan zitten we dichter bij de waarheid....... ouwe kabouter
Nieuwe harde schijf.......
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- Bonny
- Contacteer:
Je valt weer in je oude rol...jvdg schreef:Mag ik de geachte heer moderator JlF erop wijzen dat hij off-topic is gegaan.
The Groom's still waiting at the altar