Gezellige dag, nog wel eindje rijden of 'treinen' voor jullie!sweelinck 25 schreef:Bert10e en ik hopen woensdag te gaan!!
Naar Buiten
Re: Naar Buiten
- MarthaMartha
Nou Tib, dan valt er in ieder geval wát te meeten...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- sweelinck 25
Dank je Gijs!Gijs83 schreef:Gezellige dag, nog wel eindje rijden of 'treinen' voor jullie!sweelinck 25 schreef:Bert10e en ik hopen woensdag te gaan!!
We gaan met de bus en trein! We overnachten in Vdaal! en de volgende dag weer naar huis! dus das best te doen!
De echte pelgrim gaat lopen...
Kijk eens aan. Hoe laat zijn jullie ongeveer bij de OSW-stand?sweelinck 25 schreef:Bert10e en ik hopen woensdag te gaan!!
Als niet-insider (ben ik dan ook buiten?
) heb ik een flauw idee waar dit over gaat. Wie, oh wie, kan me er kort iets over vertellen?
Mijn eerste reactie: Naar Buiten? SInds wanneer moet je daarvoor naar Barneveld?

Mijn eerste reactie: Naar Buiten? SInds wanneer moet je daarvoor naar Barneveld?

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Er is een handige site, waar je die dingen kunt vinden: http://www.google.nl/
http://www.naarbuiten.nu/

http://www.naarbuiten.nu/
Overnachten bij MM?sweelinck 25 schreef:Dank je Gijs!Gijs83 schreef:Gezellige dag, nog wel eindje rijden of 'treinen' voor jullie!sweelinck 25 schreef:Bert10e en ik hopen woensdag te gaan!!
We gaan met de bus en trein! We overnachten in Vdaal! en de volgende dag weer naar huis! dus das best te doen!
- sweelinck 25
2 uur ongeveer? zeg maar wat hor, wij zijn er heel de dag van 10 tot 21 uur.Tiberius schreef:Kijk eens aan. Hoe laat zijn jullie ongeveer bij de OSW-stand?sweelinck 25 schreef:Bert10e en ik hopen woensdag te gaan!!
Nee hor, we overnachten bij familie.Gijs83 schreef:Overnachten bij MM?sweelinck 25 schreef:Dank je Gijs!Gijs83 schreef:Gezellige dag, nog wel eindje rijden of 'treinen' voor jullie!sweelinck 25 schreef:Bert10e en ik hopen woensdag te gaan!!
zo, dat zijn de echte diehardssweelinck 25 schreef:wij zijn er heel de dag van 10 tot 21 uur.

~~Soli Deo Gloria~~
Of ze proberen de goegemeente ergens lid van te maken....Hendrikus schreef:zo, dat zijn de echte diehardssweelinck 25 schreef:wij zijn er heel de dag van 10 tot 21 uur.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik kom donderdag middag...

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne schreef:Ik kom donderdag middag...![]()
Tiberius schreef: OSW-stand?
~~Soli Deo Gloria~~
Ik kom niet.
Er is al verzuiling genoeg.
Daar doe ik niet aan mee, ik voel me al genoeg (er) Buiten staan.
Er is al verzuiling genoeg.
Daar doe ik niet aan mee, ik voel me al genoeg (er) Buiten staan.