vanmiddag vanaf half 3 werken

Zou je niet is gaan helpen danGijs83 schreef: Verder wordt(door mijn vader en een vrijgezelle tante) mijn slaapkamer vandaag behangen!
Nee, hoor ben hard met andere 'zaken' bezig en zij kunnen het veel beter als ikzelf!BJD schreef:Zou je niet is gaan helpen danGijs83 schreef: Verder wordt(door mijn vader en een vrijgezelle tante) mijn slaapkamer vandaag behangen!
Mmm... voel je vrij om wat van dat lekkers langs te brengen....fluitje schreef:Net even op de spakenburgse-dag geweest.
Misschien vanmiddag ook nog even kijken en wat lekkers kopen.
DIA, waarom wordt er ook door de weeks gepreekt?-DIA- schreef:Vanavond ga ik òf met iemand mee naar Enter (ds. A. Schot preekt daar)
òf anders hoop ik via de scanner te luisteren...
De gemeente van Enter is vacant.Bonny schreef:Werken.....zoals altijd....DIA, waarom wordt er ook door de weeks gepreekt?-DIA- schreef:Vanavond ga ik òf met iemand mee naar Enter (ds. A. Schot preekt daar)
Sportpunt?? Wat of waar is dat??albion schreef:naar het sportpunt geweest... (zeeland)
Echt, dat heb ik nog nooit geweten of meegemaakt. Hier in het noorden kennen we die traditie niet. Maar dat is off topic....-DIA- schreef:De gemeente van Enter is vacant.Bonny schreef:Werken.....zoals altijd....DIA, waarom wordt er ook door de weeks gepreekt?-DIA- schreef:Vanavond ga ik òf met iemand mee naar Enter (ds. A. Schot preekt daar)
En het is toch sinds mensenheugenis dat in vacante gemeenten weekdiensten worden gehouden?