Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Racefiets aan het kopen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Toch niet aangestoken door de Franse Griep he? 
Wel lekker... ik wil dat ooit ook nog wel eens doen. Doe het nu op mijn mountainbike, maar op een racefiets kan je toch wel een stuk makkelijker tempo maken.

Wel lekker... ik wil dat ooit ook nog wel eens doen. Doe het nu op mijn mountainbike, maar op een racefiets kan je toch wel een stuk makkelijker tempo maken.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
weer een beetje op gang proberen te komen..
bijjjjjjjjjjjjjjnaaaa vakantie.. eindelijk zeg.. pfffft.....
wat een end zeg, tot eind juli, maar goed, wellicht hebben we meer zon dan alle vakantiegangers tot nu toe
bijjjjjjjjjjjjjjnaaaa vakantie.. eindelijk zeg.. pfffft.....
wat een end zeg, tot eind juli, maar goed, wellicht hebben we meer zon dan alle vakantiegangers tot nu toe
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ach, ik moet nog een maand langer wachten 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ey Marnix,Marnix schreef:Toch niet aangestoken door de Franse Griep he?
Neej heb al een fiets maar beetje vernieuwen zo nu en dan he..alleen de fabrieken zijn door de meeste modellen heen..dus moet de fietsenman even rondbellen vr me...
Al eens over Marktplaats nagedacht? Ik heb vorig jaar een prima Mountainbike gekocht via marktplaats, voor in goede staat, voor een fractie van de nieuwwaarde.
vanmorgen geprobeerd te werken
vanmiddag ziek naar huis gegaan
nu gelukkig weer een klein btje opgeknapt...
Van harte beterschap!Droelie schreef:vanmorgen geprobeerd te werken

Marnix schreef:Ach, ik moet nog een maand langer wachten
Marnix schreef:Werken en gamen
Volgens mij ben je al met je vakantie bezig....

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Volgens mij vat je hier iets even verkeerd op.
Ik bedoelde dat wat ik vandaag deed is:
1. Werken (van 9-5)
2. Gamen ('s avonds)
Het is overigens wel lekker rustig op het werk hoor, dat mag wel gezegd worden. Ben toch wat afhankelijk van "aanbod van werk" en aangezien de halve EO met vakantie is en de programma's ook op een laag pitje staan in deze tijd is het inderdaad wel wat rustiger. Maar ik heb nog wel wat dingen te doen
Ik bedoelde dat wat ik vandaag deed is:
1. Werken (van 9-5)
2. Gamen ('s avonds)
Het is overigens wel lekker rustig op het werk hoor, dat mag wel gezegd worden. Ben toch wat afhankelijk van "aanbod van werk" en aangezien de halve EO met vakantie is en de programma's ook op een laag pitje staan in deze tijd is het inderdaad wel wat rustiger. Maar ik heb nog wel wat dingen te doen

Van klusjes in en rond het huis. Eigenlijk gewoon een rustdag vandaag.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Marnix schreef:Al eens over Marktplaats nagedacht? Ik heb vorig jaar een prima Mountainbike gekocht via marktplaats, voor in goede staat, voor een fractie van de nieuwwaarde.
Ja maar model 2009 staan er ng niet zoveel heb eerder al een nieuwe van Giant gehad, toch minder sores mee dan een 2e hands.
Nu een 2ehands Batavus komen wel wat kosten aan en krijg nu ng een leuke inruil.
Ga voor Defy 2 van Giant, alleen vervelende is dat zowel Giant als Gazelle als Batavus niks meer op voorraad hebben.
Die had je gisteren toch ?fluitje schreef: Eigenlijk gewoon een rustdag vandaag.

En morgen ook weer denk ik.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lekker luieren ..... Ik zie wel wat mijn dag brengt.... De vaatwasser staat te draaien. Straks lekker een wandeling maken naar de Action. Eten koken. En vanavond gezellig samen met manlief doorbengen (eindelijk).