Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Het vervolg van Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Een patatje en een kroket...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- JolandaOudshoorn
pannenkoeken en een pannenkoekentaart van het pak
pannenkoek-aardbeienjam-pannenkoek-aardbeienplakjes-pannenkoek-aardbeienjam-pannenkoek-aardbeienplakjes-pannenkoek-poedersuiker
pannenkoek-aardbeienjam-pannenkoek-aardbeienplakjes-pannenkoek-aardbeienjam-pannenkoek-aardbeienplakjes-pannenkoek-poedersuiker

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Kip, weet nog niet hoe...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
eerst een koffietafel in den witten haen
daarna gegeten in FAME: vroeger een wok restaurant, maar nu kun je er niet meer wokken.
daarna gegeten in FAME: vroeger een wok restaurant, maar nu kun je er niet meer wokken.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
wat kun je er nog wel dan?albion schreef:daarna gegeten in FAME: vroeger een wok restaurant, maar nu kun je er niet meer wokken.
~~Soli Deo Gloria~~
EtenHendrikus schreef:wat kun je er nog wel dan?albion schreef:daarna gegeten in FAME: vroeger een wok restaurant, maar nu kun je er niet meer wokken.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
alles wat je in een wok restaurant ook kan eten, alleen je kunt niet meer wokken (groenten in heet water koken), wel vlees op de plaat bakkenHendrikus schreef:wat kun je er nog wel dan?albion schreef:daarna gegeten in FAME: vroeger een wok restaurant, maar nu kun je er niet meer wokken.
(overigens moest je hier doorgeven welk stukje vlees je wilt hebben, je pakt het niet meer zelf), er zijn 750 zitplaatsen en het eten was echt goed.
BBQ 

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mijn vrouw is bezig haar befaamde pizza te maken...
Voor het deeg gebruikt ze bier als rijsmiddel
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
750 ?albion schreef:alles wat je in een wok restaurant ook kan eten, alleen je kunt niet meer wokken (groenten in heet water koken), wel vlees op de plaat bakkenHendrikus schreef:wat kun je er nog wel dan?albion schreef:daarna gegeten in FAME: vroeger een wok restaurant, maar nu kun je er niet meer wokken.
(overigens moest je hier doorgeven welk stukje vlees je wilt hebben, je pakt het niet meer zelf), er zijn 750 zitplaatsen en het eten was echt goed.
Eten zal wel goed kunnen zijn, maar is er dan nog sprake van enige gezelligheid?
't is dat je zo ver weg woont, Bert, anders kwam ik even langsBert Mulder schreef:Mijn vrouw is bezig haar befaamde pizza te maken...

~~Soli Deo Gloria~~
Jawel, we maken het met z'n allen gezelligjvdg schreef:750 ?albion schreef:alles wat je in een wok restaurant ook kan eten, alleen je kunt niet meer wokken (groenten in heet water koken), wel vlees op de plaat bakkenHendrikus schreef:wat kun je er nog wel dan?albion schreef:daarna gegeten in FAME: vroeger een wok restaurant, maar nu kun je er niet meer wokken.
Eten zal wel goed kunnen zijn, maar is er dan nog sprake van enige gezelligheid?

Broodjes knakworst............ met lekkere mosterd
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!