gezwommen hebben we niet, maar we zijn wel naar t strand geweest, heeeeeeerlijk, enne.. ja, we zijn heerlijk uitgewaaid..MariaW schreef:Wat dan??Droelie schreef:Nou zwemmen kan je wel op je buik schrijven... Als ik hier zo naar buiten kijk.. Brrrrrr!!!helma schreef:Dagje Zeeland![]()
voor de zekerheid zwemspullen mee![]()
op de heenweg met z'n drietjes
op de terugweg met z'n negenen![]()
hoop dat de dames niet teveel gewinkeld hebben in Middelburg, want dat gaat niet passen....
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Volgens mij is dat 15 augustus! Staat op de site...zusterelly schreef:Vanavond naar orgelconcert.
http://www.koepelkerk-smilde.nl/pagina90.html
Op de site van de organist staat dat het vandaag is
Foutje op de site van de kerk in Smilde dus 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Als je dat concert wilt meemaken, moet je echt vandaag naar Smilde.Marnix schreef:Op de site van de organist staat dat het vandaag isFoutje op de site van de kerk in Smilde dus
~~Soli Deo Gloria~~
Nou ik zit op mn werk niet zo ver van de kust vandaan, maar echt een uitbundige zon was er niet en de bomen hingen behoorlijk scheef door de wind...MariaW schreef:Wat dan??Droelie schreef:Nou zwemmen kan je wel op je buik schrijven... Als ik hier zo naar buiten kijk.. Brrrrrr!!!helma schreef:Dagje Zeeland![]()
voor de zekerheid zwemspullen mee![]()
op de heenweg met z'n drietjes
op de terugweg met z'n negenen![]()
hoop dat de dames niet teveel gewinkeld hebben in Middelburg, want dat gaat niet passen....
- zusterelly
Het was prachtig! Vooral dat stuk van M. Chr. Festing vond ik erg mooi. Mijn man was helemaal enthousiast over Choral 3 van César Franck. (vond ik het minst mooi, zo donker, zo zwaar....)Hendrikus schreef:Als je dat concert wilt meemaken, moet je echt vandaag naar Smilde.Marnix schreef:Op de site van de organist staat dat het vandaag isFoutje op de site van de kerk in Smilde dus
De komende woensdagen staan nog meer concerten op het programma van verschillende organisten, allemaal in de koepelkerk in Smilde.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Sterker nog, Nederland loopt elke zomer óver van de orgelconcerten...zusterelly schreef:Het was prachtig! Vooral dat stuk van M. Chr. Festing vond ik erg mooi. Mijn man was helemaal enthousiast over Choral 3 van César Franck. (vond ik het minst mooi, zo donker, zo zwaar....)Hendrikus schreef:Als je dat concert wilt meemaken, moet je echt vandaag naar Smilde.Marnix schreef:Op de site van de organist staat dat het vandaag isFoutje op de site van de kerk in Smilde dus
De komende woensdagen staan nog meer concerten op het programma van verschillende organisten, allemaal in de koepelkerk in Smilde.
http://www.hetorgel.nl/nagconcert.htm Hier staan er heel veel, maar 't zijn ze nog lang niet allemaal....
~~Soli Deo Gloria~~
Vanmorgen vroeg uit bed gegaan, want m'n zusje vertrok om kwart voor zes op vakantie naar Israel! M'n ouders zijn haar wegbrengen en ik moest natuurlijk even uitzwaaien. Ben er gelijk maar 'uit' gebleven, vandaar dat ik hier op tijd ben.
Zo eerst even naar de kapper, dan thuiswerken voor het re-integratiebureau en vanmiddag mijn postwijk.
Zo eerst even naar de kapper, dan thuiswerken voor het re-integratiebureau en vanmiddag mijn postwijk.
personeels uitje. Ik moet om halftien bij mijn collega zijn.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
zo net een vakantiegeboekt (zuidholland)
VAndaag staat op de planning: boodschappen doen in de stad en vanmiddag lekker met een boek in de tuin.
VAndaag staat op de planning: boodschappen doen in de stad en vanmiddag lekker met een boek in de tuin.
eerst de ochtend gebruiken om voldoende reserve op te bouwen qua zuurstof, om vanmiddag naar de Aldi in Dokkum te kunnen rijden en terug.
darna zie ik wel weer verder, langer plannen heeft geen zin omdat het aan het eind van de middag weer totaal ánders kan zijn qua reserves.
darna zie ik wel weer verder, langer plannen heeft geen zin omdat het aan het eind van de middag weer totaal ánders kan zijn qua reserves.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
kga zo het zwembad maar eens op zetten heeerlijk.....
Werken en vanavond naar mn neefje

- MarthaMartha
leuk droelie... ik vanavond m'n nieuwe nichtje bewonderen...Droelie schreef:Werken en vanavond naar mn neefje![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
nu weinig meer.
morgen?? ik heb geen idee. Het schijnt niet zo geweldig weer te worden.
morgen?? ik heb geen idee. Het schijnt niet zo geweldig weer te worden.
Ik weet, mijn Verlosser leeft