En ik heb een Doorns gat in m'n kies....helma schreef:Luther, sterkte bij de tandarts vandaag![]()
ik ga naar het Doornse gat
Goede morgen [2]
Re: Goede morgen [2]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Hoe zou het met deze kies zijn, zo aan het begin van de middag?Luther schreef:En ik heb een Doorns gat in m'n kies....helma schreef:Luther, sterkte bij de tandarts vandaag![]()
ik ga naar het Doornse gat
Reeds uitgehold door een witgejaste (naar we zullen hopen) expert met zijn watergekoelde, supersonische drilboor?
- MarthaMartha
volgestort door zo'n specie-vervoerende cementwagen?Mister schreef:Hoe zou het met deze kies zijn, zo aan het begin van de middag?Luther schreef:En ik heb een Doorns gat in m'n kies....helma schreef:Luther, sterkte bij de tandarts vandaag![]()
ik ga naar het Doornse gat![]()
Reeds uitgehold door een witgejaste (naar we zullen hopen) expert met zijn watergekoelde, supersonische drilboor?
en de persoon zelf die het gat omving he? zou ie al een zenuwinzinking hebben gehad?
en de armleuning van de tandartsstoel, zou die nog heel zijn?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zo vrienden, dat was dat!MarthaMartha schreef:volgestort door zo'n specie-vervoerende cementwagen?Mister schreef:Hoe zou het met deze kies zijn, zo aan het begin van de middag?Luther schreef:En ik heb een Doorns gat in m'n kies....helma schreef:Luther, sterkte bij de tandarts vandaag![]()
ik ga naar het Doornse gat![]()
en de persoon zelf die het gat omving he? zou ie al een zenuwinzinking hebben gehad?
en de armleuning van de tandartsstoel, zou die nog heel zijn?
En ja de tandartsstoel is nog heel.
En ja, er zijn twee kiezen geboord en gevuld zonder verdoving.
En ja, de tandarts zei: Je bent bepaald niet kinderachtig..
Enne...helma, je mag nog wel eens langskomen om te praten over hoe je dat moet aanpakken. Want ik mocht bij ondervinding weer weten dat al dat gegil van jou niet nodig is geweest...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Bluffer.....Luther schreef: Zo vrienden, dat was dat!
En ja de tandartsstoel is nog heel.![]()
En ja, er zijn twee kiezen geboord en gevuld zonder verdoving.![]()
En ja, de tandarts zei: Je bent bepaald niet kinderachtig..![]()
Enne...helma, je mag nog wel eens langskomen om te praten over hoe je dat moet aanpakken. Want ik mocht bij ondervinding weer weten dat al dat gegil van jou niet nodig is geweest...
Ja, maar daar is ook alle reden toe!jvdg schreef:Bluffer.....Luther schreef: Zo vrienden, dat was dat!
Braaf hoor, Maarten!Luther schreef:Ja, maar daar is ook alle reden toe!jvdg schreef:Bluffer.....Luther schreef: Zo vrienden, dat was dat!
Wat voor cadeautje heb je gehad omdat je zo flink bent geweest?
Helemaal niks! Ik snap d'r niks van!jvdg schreef:Braaf hoor, Maarten!Luther schreef:Ja, maar daar is ook alle reden toe!jvdg schreef:Bluffer.....Luther schreef: Zo vrienden, dat was dat!
Wat voor cadeautje heb je gehad omdat je zo flink bent geweest?
Dus ik ben gelijk maar doorgereden naar de boekhandel om mezelf 7 nieuwe boeken cadeau te doen.
- MarthaMartha
hoezo niet snel tevreden?Luther schreef:Helemaal niks! Ik snap d'r niks van!jvdg schreef:Braaf hoor, Maarten!Luther schreef: Ja, maar daar is ook alle reden toe!
Wat voor cadeautje heb je gehad omdat je zo flink bent geweest?![]()
![]()
![]()
Dus ik ben gelijk maar doorgereden naar de boekhandel om mezelf 7 nieuwe boeken cadeau te doen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Poeh, ik heb me nog ingehouden...MarthaMartha schreef:hoezo niet snel tevreden?Luther schreef:Helemaal niks! Ik snap d'r niks van!jvdg schreef:Braaf hoor, Maarten!Luther schreef: Ja, maar daar is ook alle reden toe!
Wat voor cadeautje heb je gehad omdat je zo flink bent geweest?![]()
![]()
![]()
Poeh, ik heb me nog ingehouden...[/quote]Luther schreef:
hoezo niet snel tevreden?
Ze hadden maar 7 boeken.
Met een boek over Spreuken?Luther schreef: Dus ik ben gelijk maar doorgereden naar de boekhandel om mezelf 7 nieuwe boeken cadeau te doen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Nee, wil je t weten:fluitje schreef:Met een boek over Spreuken?Luther schreef: Dus ik ben gelijk maar doorgereden naar de boekhandel om mezelf 7 nieuwe boeken cadeau te doen.
- 1x het nieuwste jaarboekje van de HHK.
- 1x H. Algra
- 3x Spurgeon
- 1x prof. Wisse
- 1x K. Norel
- Bert Mulder
- Contacteer:
welk boek van Algra?Luther schreef:Nee, wil je t weten:fluitje schreef:Met een boek over Spreuken?Luther schreef: Dus ik ben gelijk maar doorgereden naar de boekhandel om mezelf 7 nieuwe boeken cadeau te doen.
- 1x het nieuwste jaarboekje van de HHK.
- 1x H. Algra
- 3x Spurgeon
- 1x prof. Wisse
- 1x K. Norel
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Oh, mijn favoriete schrijver in mijn jeugd.Luther schreef:- 1x K. Norel
Welke heb je gehaald?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!