Beterschap gewenst aan allen hoor!helma schreef:Goeiemorgen![]()
Twee zieken vannacht....![]()
paar uur mee opgelopen, mijn zoontje heeft wel 8 keer gespuugd
Goede morgen [2]
- Wilma van den Berg
Re: Goede morgen [2]
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik veronderstel dat ie die rottende gerioliseerde kiezen van je gaat doorboren met de daartoe geëigende middeleeuwse gereedschappen.Luther schreef:Morgen moet ik naar de tandarts...
Één troost, de moderne beitels zijn een stuk effectiever, en verkorten de napijnperiode tot 8 weken, zodat je na de vakantie met dat deel van je gehavende gebit weer havermout kunt doorslikken.
Ook de boorapparatuur is gemoderniseerd.
Had je daar vroeger je leven lang last van, als je geluk hebt ben je er nu binnen 10 jaar vanaf zijn.(schijnt in een of ander anti-rottend middeltje in te zitten).
Veel succes
Een oprecht meelevend forummer!
Zit 'm in het wisselvallige weer.helma schreef:Goeiemorgen![]()
Sterkte.
- Wilma van den Berg
Lassie schreef:Goedenmorgen allemaal.... het zonnetje schijnt al lekker.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- JolandaOudshoorn
Sterkte Helma! jammer, nu de vakantie net begonnen is.
Verder: iedereen een goedemorgen en een fijne dag toegewenst!!
Verder: iedereen een goedemorgen en een fijne dag toegewenst!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ah...heel veel sterkte Luther....Luther schreef:Goeiedag. Sterkte ermee!helma schreef:Goeiemorgen![]()
Morgen moet ik naar de tandarts...
ik zal aan je denken

- MarthaMartha
goed zo Jan... dit had ie verdiend na alle opmerkingen richting Helma......jvdg schreef:Ik veronderstel dat ie die rottende gerioliseerde kiezen van je gaat doorboren met de daartoe geëigende middeleeuwse gereedschappen.Luther schreef:Morgen moet ik naar de tandarts...
Één troost, de moderne beitels zijn een stuk effectiever, en verkorten de napijnperiode tot 8 weken, zodat je na de vakantie met dat deel van je gehavende gebit weer havermout kunt doorslikken.
Had je daar vroeger je leven lang last van, als je geluk hebt ben je er nu binnen 10 jaar vanaf zijn.(schijnt in een of ander anti-rottend middeltje in te zitten).
Veel succes
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:goed zo Jan... dit had ie verdiend na alle opmerkingen richting Helma......jvdg schreef:Ik veronderstel dat ie die rottende gerioliseerde kiezen van je gaat doorboren met de daartoe geëigende middeleeuwse gereedschappen.Luther schreef:Morgen moet ik naar de tandarts...
Veel succes

Ik zal me een stuk kraniger gedragen hoor!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wat jammer dat ik er niet bij kan zijn.Luther schreef:MarthaMartha schreef:goed zo Jan... dit had ie verdiend na alle opmerkingen richting Helma......jvdg schreef:Ik veronderstel dat ie die rottende gerioliseerde kiezen van je gaat doorboren met de daartoe geëigende middeleeuwse gereedschappen.Luther schreef:Morgen moet ik naar de tandarts...
Veel succes
Een oprecht meelevend forummer!![]()
Ik zal me een stuk kraniger gedragen hoor!

Je mag mee hoor!jvdg schreef:Wat jammer dat ik er niet bij kan zijn.![]()
![]()
Mag je m'n hand vasthouden...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
goeiemorgennnnnnnnnnnnnnn allemaal......
have a great and blessed day
rens
have a great and blessed day
rens
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
iedereen weer beter
Luther, sterkte bij de tandarts vandaag
ik ga naar het Doornse gat

Luther, sterkte bij de tandarts vandaag

- MarthaMartha
Fijne dag Helma, doe alle bekenden de groeten!helma schreef:iedereen weer beter![]()
Luther, sterkte bij de tandarts vandaag![]()
@ Luther.... dat je daarna maar veel begrip mag hebben voor mensen die naar de tandarts moeten....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Luther heeft vandaag ook iets met gaten, al zal het niet het Doornse zijn, maar mogelijk veel dichterbij...MarthaMartha schreef:Fijne dag Helma, doe alle bekenden de groeten!helma schreef:iedereen weer beter![]()
Luther, sterkte bij de tandarts vandaag![]()
@ Luther.... dat je daarna maar veel begrip mag hebben voor mensen die naar de tandarts moeten....

Goeiemorgen
(tevens eerste post hier)

(tevens eerste post hier)