Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Vandaag huishouden
Vanavond bij een vriendin gezellig langs gaan
Vanavond bij een vriendin gezellig langs gaan
- MarthaMartha
tour de francejvdg schreef:Fluitje en Gijs, wat voor code behelst TdF?
Tijd der Forummers?

ik werk vandaag, vanavond boodschappen en ontspannen....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
de functie Citaten en Bibliografie in Word overbelasten, koffer pakken, conclusie schrijven en proberen nog een beetje slaap mee te pakken voor de vakantie.
De vakantie hier is ook al begonnen. Het is super rustig in de straat en in de wijk. Vele turken zijn vertrokken richting Turkije.
Nou snap ik Lassie's vermaning richting GijsMarthaMartha schreef:tour de francejvdg schreef:Fluitje en Gijs, wat voor code behelst TdF?
Tijd der Forummers?![]()

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
aan calvijn denken natuurlijk.
want???sela schreef:aan calvijn denken natuurlijk.
is er iets speciaals vandaag dan??
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vandaag is het 500 jaar geleden dat hij geboren werd..
ooooooh...sela schreef:vandaag is het 500 jaar geleden dat hij geboren werd..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zouden ze toen ook al met beschuit en muisjes getrakteerd hebben?sela schreef:vandaag is het 500 jaar geleden dat hij geboren werd..
vanochtend gezwommen met Channa + kids 
vanmiddag...geen idee, niet erg veel zin...kdenk dat ik TdF ga kijken
vanavond ook nog niks..

vanmiddag...geen idee, niet erg veel zin...kdenk dat ik TdF ga kijken
vanavond ook nog niks..
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
jvdg schreef:Zouden ze toen ook al met beschuit en muisjes getrakteerd hebben?sela schreef:vandaag is het 500 jaar geleden dat hij geboren werd..

Hmm ja, aankomst in Andorra op ruim 2 km hoogte. Dat wordt een mooie etappeMarthaMartha schreef:tour de francejvdg schreef:Fluitje en Gijs, wat voor code behelst TdF?
Tijd der Forummers?![]()
ik werk vandaag, vanavond boodschappen en ontspannen....

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Me eigen vanmorgen over de kop gewerkt, vanmiddag dus lekker rustig aan doen op het werk.
Als ik thuis kom hoop ik ff een uurtje te kunnen slapen, vanavond de verjaardag van mn vader en verder nog ff een rondje over de nachtmarkt
Als ik thuis kom hoop ik ff een uurtje te kunnen slapen, vanavond de verjaardag van mn vader en verder nog ff een rondje over de nachtmarkt