Zou je het willen?Gijs83 schreef:Dus je komt even 'buurten'Droelie schreef:Nog 2.5 week werken... En dan een weekje hoge hexel..
Vakantie
Re: Vakantie
(alleen als je in een rok komt...)Droelie schreef:Zou je het willen?Gijs83 schreef:Dus je komt even 'buurten'Droelie schreef:Nog 2.5 week werken... En dan een weekje hoge hexel..
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
tja, dan gaat het feestje niet door..vlinder schreef:(alleen als je in een rok komt...)Droelie schreef:Zou je het willen?Gijs83 schreef:Dus je komt even 'buurten'Droelie schreef:Nog 2.5 week werken... En dan een weekje hoge hexel..
hoge hexel, echt leuk daar!!Droelie schreef:Nog 2.5 week werken... En dan een weekje hoge hexel..
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik ben benieuwd!judith schreef:hoge hexel, echt leuk daar!!Droelie schreef:Nog 2.5 week werken... En dan een weekje hoge hexel..
Tuurlijk niet... in wielrenbroek!vlinder schreef:(alleen als je in een rok komt...)Droelie schreef:Zou je het willen?Gijs83 schreef:Dus je komt even 'buurten'Droelie schreef:Nog 2.5 week werken... En dan een weekje hoge hexel..
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
M'n fiets is voor bepaalde tijd teruggevorderd door de rechtmatige eigenaarMarnix schreef:
Tuurlijk niet... in wielrenbroek!Je kan goed fietsen daar
Je had hem toch zeker niet gestolen?Droelie schreef:M'n fiets is voor bepaalde tijd teruggevorderd door de rechtmatige eigenaarMarnix schreef:
![]()
![]()
"gestolen" met instemming van de echtgenote van de rechtmatige eigenaar, de rechtmatige eigenaar bezit deze fiets al een aantal jaren en heeft daar zeer weinig op gefietst.. Nu is hij weer thuis voor 4 weken en opeens moet ie fietsen...jvdg schreef:Je had hem toch zeker niet gestolen?Droelie schreef:M'n fiets is voor bepaalde tijd teruggevorderd door de rechtmatige eigenaarMarnix schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende keer even overleggen met BJD en Fluitje hoor!Droelie schreef:"gestolen" met instemming van de echtgenote van de rechtmatige eigenaar, de rechtmatige eigenaar bezit deze fiets al een aantal jaren en heeft daar zeer weinig op gefietst.. Nu is hij weer thuis voor 4 weken en opeens moet ie fietsen...jvdg schreef:Je had hem toch zeker niet gestolen?Droelie schreef:M'n fiets is voor bepaalde tijd teruggevorderd door de rechtmatige eigenaarMarnix schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Droelie schreef:M'n fiets is voor bepaalde tijd teruggevorderd door de rechtmatige eigenaarMarnix schreef:
![]()
![]()
Ahhh!
Sparen voor een eigen fiets dan? Ik heb voor 175 euro een leuke mountainbike op Marktplaats gekocht.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik kan deze ws voor 100 euro overnemenMarnix schreef:Droelie schreef:M'n fiets is voor bepaalde tijd teruggevorderd door de rechtmatige eigenaarMarnix schreef:
![]()
![]()
Ahhh!
Sparen voor een eigen fiets dan? Ik heb voor 175 euro een leuke mountainbike op Marktplaats gekocht.Ben je ook niet meer afhankelijk van anderen
Volgende week ga ik met mijn zoon 3 dagen op stap naar de Ardennen.
Bedoeling is om daar gezellig met hem op stap te zijn, onder andere te kanoën.
Net een leuke activiteit gevonden voor op de heenweg..... een tussenstop in Valkenburg om te gaan GROTBIKEN http://www.aspadventure.nl/grotbiken.php
Morgen meteen even bellen om te boeken.
Net een leuke activiteit gevonden voor op de heenweg..... een tussenstop in Valkenburg om te gaan GROTBIKEN http://www.aspadventure.nl/grotbiken.php
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
LEUK!! Veel plezier!!fluitje schreef:Volgende week ga ik met mijn zoon 3 dagen op stap naar de Ardennen.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty