Nou... dat klussen heb ik nog voor je openstaan....jvdg schreef:Wat maak je me nou...?MarthaMartha schreef:ik ben maatschappelijk werker.
Huis gekocht? ja 7 jaar geleden al...
Ben ik m'n chantagemiddel kwijt!
Je wordt bedankt hoor.![]()
![]()
![]()
Wat doen we vandaag? [5]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
fluitje schreef:En ze zijn me toch lekker.MarthaMartha schreef:sinds wanneer hebben ze warme appelkanjers bij Heart Cry?fluitje schreef:Laatste zaakjes afhandelen.
Om half 10 warme appelkanjers halen op HC.
Bureau helemaal leegruimen.
Afscheid nemen van collega's met wie ik 5 jaar heel fijn heb samengewerkt
naar huis!!!!!!!
Moet je eens aan je moeder vragen dat zij die meeneemt. (Of Demo als hij eens in Utrecht is)
Haha, onderweg naar HC kwam ik haar tegen met koffie, ze bood mij ook een bakje aan maar dat heb ik beleefd afgeslagen.
Later heb ik me voor de komende 3 weken afgemeld ivm mijn vakantie.
- madelief1983
Niet zoveel.
Moet nog 1 was vouwen en verder hoef ik niks.
Moet nog 1 was vouwen en verder hoef ik niks.
verder met een klusje van gisteren.
de kleine is naar de ppz, dus ik kan even goed doorwerken.
hoe is het met u allen? leuke dingen te doen?

de kleine is naar de ppz, dus ik kan even goed doorwerken.
hoe is het met u allen? leuke dingen te doen?
geniet van de rust Sela! :p
Vandaag naar de trouwdienst, receptie en feestavond van mijn nichtje.
Ik ga vandaag mn hele kamer opruimen en een goede schoonmaakbeurt geven
zo af en toe is dat nodig.
Ik ga vandaag werken en vanavond gezellig met paps winkelen 
Nu heerlijk relax even achter mijn laptop. Het regent buiten maar als het droog is nog even wat onkruid in de bruine kliko die dan vanmiddag geleegd wordt.
Even naar de evang.boekhandel om kaarten te halen en twee preek-notitieboekjes.
En verder, nu huishoudelijk wat want ik laat mijn vrouw lekker uitslapen.
Even naar de evang.boekhandel om kaarten te halen en twee preek-notitieboekjes.
En verder, nu huishoudelijk wat want ik laat mijn vrouw lekker uitslapen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hoe gaat het met de verkering van je zoonalbion schreef:Ik ga nu werken. Mijn man bezoekt een vriend (blind+doof), mijn zoon is bij vriendin dus kan ik lekker opschieten.
msch kom ik aan het eind van de avond nog eens langs en anders iedereen nog een prettige avond.
Houd je vader van winkelenDroelie schreef:Ik ga vandaag werken en vanavond gezellig met paps winkelen
Ik werk vanmorgen thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond ga ik een aantal dingen uitzoeken voor de vernieuwing van mijn slaapkamer: vloerbedekking, matras, misschien nog behang of gordijnen.
Nee houd ie niet van, hij komt er ook nooit.. Maar hij heeft een interne kaartlezer nodig voor de pc, alleen heeft ie daar de balle verstand niet van.. Dus moet dochterlief even mee.. En het is altijd goed om de vader-dochterband wat te versterken toch??? Zijn dit ideale gelegenheden voorGijs83 schreef:Houd je vader van winkelenDroelie schreef:Ik ga vandaag werken en vanavond gezellig met paps winkelen![]()
Ik werk vanmorgen thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond ga ik een aantal dingen uitzoeken voor de vernieuwing van mijn slaapkamer: vloerbedekking, matras, misschien nog behang of gordijnen.
Succes met jeDroelie schreef:Nee houd ie niet van, hij komt er ook nooit.. Maar hij heeft een interne kaartlezer nodig voor de pc, alleen heeft ie daar de balle verstand niet van.. Dus moet dochterlief even mee.. En het is altijd goed om de vader-dochterband wat te versterken toch??? Zijn dit ideale gelegenheden voorGijs83 schreef:Houd je vader van winkelenDroelie schreef:Ik ga vandaag werken en vanavond gezellig met paps winkelen![]()
Gaat lukkenGijs83 schreef:Succes met jeDroelie schreef:Nee houd ie niet van, hij komt er ook nooit.. Maar hij heeft een interne kaartlezer nodig voor de pc, alleen heeft ie daar de balle verstand niet van.. Dus moet dochterlief even mee.. En het is altijd goed om de vader-dochterband wat te versterken toch??? Zijn dit ideale gelegenheden voorGijs83 schreef:Houd je vader van winkelenDroelie schreef:Ik ga vandaag werken en vanavond gezellig met paps winkelen![]()
Ik werk vanmorgen thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond ga ik een aantal dingen uitzoeken voor de vernieuwing van mijn slaapkamer: vloerbedekking, matras, misschien nog behang of gordijnen.pappie!
- MarthaMartha
vanmorgen bij ouder echtpaar uit de gemeente koffie gedronken, bidkring, mega veel boodschappen gedaan en opgeruimd met behulp van een dochter van Helma, en nu ga ik een uurtje pitten....
vanmiddag slaapkamers boven nog even opruimen, dan komt mijn zusje met 3 kids en blijft ook eten, vanavond lopen met vriendin......

vanmiddag slaapkamers boven nog even opruimen, dan komt mijn zusje met 3 kids en blijft ook eten, vanavond lopen met vriendin......