Het is warm, meer dan 35 graden hier, en toch af en toe wat druppels regen, en ook een grijze lucht...met een zonnetje dat niet doorbreekt...
Het ruikt ook apart...

De lucht van ozon die je ruikt. Heb je vaker in periodes van onweer.judith schreef:Het is echt heel raar weer.
Het is warm, meer dan 35 graden hier, en toch af en toe wat druppels regen, en ook een grijze lucht...met een zonnetje dat niet doorbreekt...
Het ruikt ook apart...
![]()
Oké, weer wat geleerd.fluitje schreef:De lucht van ozon die je ruikt. Heb je vaker in periodes van onweer.judith schreef:Het is echt heel raar weer.
Het ruikt ook apart...
![]()
Nou hier waait het een beetje. Verder een mooie lucht (blauw) met wolkjes. Je kan wel zien dat er ander weer op komst is, maar nee geen druppel gezien.Rens schreef:de boel is hier goed losgebarsten.......het hóóst, zeg maar it's raining cats and dogs, in een mate dat ik vanuit huis de sloot niet meer kan zien.....10 meter vanaf m'n huis..................en het onweert heel stevig
hier ook nog steeds, zon, zon, zon zon, zonalbion schreef:Nou hier waait het een beetje. Verder een mooie lucht (blauw) met wolkjes. Je kan wel zien dat er ander weer op komst is, maar nee geen druppel gezien.Rens schreef:de boel is hier goed losgebarsten.......het hóóst, zeg maar it's raining cats and dogs, in een mate dat ik vanuit huis de sloot niet meer kan zien.....10 meter vanaf m'n huis..................en het onweert heel stevig
De tuin heeft het hard nodig. Mijn hortensia's zullen er van opknappen.
Ik heb het gezien, gehoord en gevoeld. En toch heb ik het nog steeds warmfluitje schreef:Ik heb nog geen regen gezien, nog geen onweer gehoord. Ik heb het alleen nog maar warm.
Toen ben ik, denk ik, even bij mensen naar binnen gevlucht. Na een glas fris en een heerlijk ijsje en wat gekletst te hebben kon ik weer verder gaan! Een keer was er vanavond nog felle knap onweer, toen was het ineens over!-DIA- schreef:Er nadert hier nu weer opniew onweer.
De heen- en tergrit naar mijn werk verliep droog,
maar toen ik vanmiddag in de kantine zat ging het even hevig te keer...
Het rommelde al wel langer... en die grote klap was zowat net boven de Wellehof. Ik was daar, stond op het balkon, en keek naar de lucht en zag de bliksem net iets in de richting van de Zuiderkerk uit de wolken schieten...Gijs83 schreef:Toen ben ik, denk ik, even bij mensen naar binnen gevlucht. Na een glas fris en een heerlijk ijsje en wat gekletst te hebben kon ik weer verder gaan! Een keer was er vanavond nog felle knap onweer, toen was het ineens over!-DIA- schreef:Er nadert hier nu weer opniew onweer.
De heen- en tergrit naar mijn werk verliep droog,
maar toen ik vanmiddag in de kantine zat ging het even hevig te keer...