fluitje schreef:Je zoekt de wel weer de dingen op die over tijd zijn, Tib.Tiberius schreef:Dan kan je altijd nog gaan schaatsen in Breda: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=6679JolandaOudshoorn schreef:ik ook, voel me zwaar gedicrimineerdmemento schreef:Ach, val ik weer net buiten de boot![]()
Meeting RF-jongeren
Re: Meeting RF-jongeren
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Zegt dat iets over onze leeftijd?fluitje schreef:Je zoekt de wel weer de dingen op die over tijd zijn, Tib.Tiberius schreef:Dan kan je altijd nog gaan schaatsen in Breda: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=6679JolandaOudshoorn schreef:ik ook, voel me zwaar gedicrimineerdmemento schreef:Ach, val ik weer net buiten de boot![]()
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Belegen, zeg maar.Da Capo schreef:Zegt dat iets over onze leeftijd?
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:we gaan gewoon een 25-40 meeting organiseren.....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Blijf ik dan met de oude knarren over?
Denk je je jong te voelen, telt dat weer niet mee.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
mmm ik voel me 18 en ik ben... nou ja, maar enkele jaartjes ouder dan die 25 grens. Zet hem dan op 20 of nog beter op 18. dan kan je pas spreken over een jonkies-meeting.fluitje schreef:Blijf ik dan met de oude knarren over?
Altijd leuk om te zien hoe overspannen mensen omgaan met hun ouder worden. Ontkenningsfase, wanhoop, etc.
Ik val natuurlijk nog ruim binnen de leeftijdsgrens.
- JolandaOudshoorn
Jongere schreef:![]()
Altijd leuk om te zien hoe overspannen mensen omgaan met hun ouder worden. Ontkenningsfase, wanhoop, etc.
Geeft niet hoor. Dat wordt vanzelf beter.Jongere schreef:![]()
Tussen de veertig en de vijftig, dan ben je pas volwassen! Echt waar.
Een heerlijke leeftijd!

Een heerlijke leeftijd!
aritha schreef:Tussen de veertig en de vijftig, dan ben je pas volwassen! Echt waar.
Een heerlijke leeftijd!
Jongere schreef:![]()
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik val officieel wel buiten de boot als je naar leeftijd, maar ik reken met toch maar tot de jongeren. Ik ben nog steeds lid van de +18 JV. Dus ik denk dat geen bezwaar is.
toch dacht ik even: is dat nu de dank dat wij altijd ons hartelijk ontfermd hebben over de kleintjes...?

Ik voor mijn gevoel ookJongere schreef:![]()
Maar ach, ik en meetings....
De mensen die buiten te boot vallen wil ik een hart onder de riem steken met een regel uit Psalm 92 (GKv-berijming uiteraard
Zelfs in hun grijze dagen zijn zij nog jeugdig fris
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."