helma schreef:ach...
vertederd naar Luther kijken was geen optie, ik was bang dat ik het dan met Käthe aan de stok zou krijgen![]()
dus ik was blij dat er ook wat kinderen bij waren

helma schreef:ach...
vertederd naar Luther kijken was geen optie, ik was bang dat ik het dan met Käthe aan de stok zou krijgen![]()
dus ik was blij dat er ook wat kinderen bij waren
Ik voel wel een heeel klein beetje met je mee...Afgewezen schreef: Klopt, dat ben ik ook. En daarom ben ik ook niet zo gebrand op zulke familiebijeenkomsten. Ik zie ze in elk geval niet in het verlengde liggen van een forum.
En verder geloof ik niet dat kinderen overal bij hoeven te zijn.
Als dat het criterium is, moeten jullie bij een volgende meeting het curatorium van de GG ook maar uitnodigen.fluitje schreef:Geweldig toch die kinderen erbij. Ook op RF zijn ze vaak onderwerp van gesprek tenslotte.
Tiberius schreef:Als dat het criterium is, moeten jullie bij een volgende meeting het curatorium van de GG ook maar uitnodigen.fluitje schreef:Geweldig toch die kinderen erbij. Ook op RF zijn ze vaak onderwerp van gesprek tenslotte.
Luther schreef:Tiberius schreef:Als dat het criterium is, moeten jullie bij een volgende meeting het curatorium van de GG ook maar uitnodigen.fluitje schreef:Geweldig toch die kinderen erbij. Ook op RF zijn ze vaak onderwerp van gesprek tenslotte.![]()
![]()
![]()
Nu de vraag bij Afgewezen ligt er om de volgende te regelen dus kan hij ze dus uitnodigen.Tiberius schreef:Als dat het criterium is, moeten jullie bij een volgende meeting het curatorium van de GG ook maar uitnodigen.fluitje schreef:Geweldig toch die kinderen erbij. Ook op RF zijn ze vaak onderwerp van gesprek tenslotte.
fluitje schreef:Nu de vraag bij Afgewezen ligt er om de volgende te regelen dus kan hij ze dus uitnodigen.Tiberius schreef:Als dat het criterium is, moeten jullie bij een volgende meeting het curatorium van de GG ook maar uitnodigen.fluitje schreef:Geweldig toch die kinderen erbij. Ook op RF zijn ze vaak onderwerp van gesprek tenslotte.
Maar dan zijn de vrouwen ook niet welkom ben ik bang voor.
helma schreef:@ Fluitje
Afgewezen is een vrouw
: mdrfluitje schreef:helma schreef:@ Fluitje
Afgewezen is een vrouw![]()
![]()
![]()
JolandaOudshoorn schreef:: mdrfluitje schreef:helma schreef:@ Fluitje
Afgewezen is een vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft niet hoor fluitje!helma schreef:@ Fluitje
Afgewezen is een vrouw
Luther schreef:Geeft niet hoor fluitje!helma schreef:@ Fluitje
Afgewezen is een vrouw
Ik was eerder in dezelfde val getrapt. Ze reageert soms zo mannelijk, dat ik dacht: dat moet een man zijn.
(Op dezelfde manier als albion nog steeds denkt dat ik een vrouwtje ben, omdat ik soms zo vrouwelijk reageer.....)