Hoe zouden anderen daar achter kunnen komen? Ik wist het echt niet, dus ik begin zonder er erg in te hebben over je oude nick te roddelen. Ik denk dat de kans vrij klein is dat mensen daar achter. Tenzij jij je actief in segment gaat begeven waar je toen m.n. in actief was.Luther schreef:Neeee, ssssstMarthaMartha schreef:Hij was bang..........helma schreef:Het leukste hebben jullie eigenlijk nog niet gehoord
Gijs wilde gaan roddelen (sorry Gijs....) over een forumlid die allang niet meer actief is.
Waarop een van de aanwezige Forummers zei: ....? dat was mijn oude Nick![]()
Tja...hij was natuurlijk bang voor hetgeen Gijs zou gaan zeggen
hahahahaha..... Luther dus...
Ik was niet bang, ik wilde Gijs voor een uitglijder bewaren...grin
@mods: Kan dit topic op slot, want mn hele anonimiteit gaat aan gruzels.
MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
Re: MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
Het spijt mejvdg schreef:Tja, dames en heren, ik merk dat uw fantasie behoorlijk op hol slaat.judith schreef:Um, ik wil ook wel meedoen, wat mag ik zijn? De slaaf?Jean le Fontain schreef:MarthaMartha schreef:Aha ... met Jo als koningin.... Tja, die heeft wel iets koninklijks
![]()
ik zal wel voor lijfwacht spelen:![]()
![]()
![]()
Teneinde al te veel boert en luim te voorkomen, stel ik voor dit thema te laten rusten, totdat JO haar licht heeft laten schijnen.
Alsdan.........

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
er staan nieuwe foto's op de RefoforumHyves
Kijk en geniet...
Kijk en geniet...
- JolandaOudshoorn
Deze vind ik super!!helma schreef:er staan nieuwe foto's op de RefoforumHyves
Kijk en geniet...

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik zie alleen niet de link met een 'meeting'....
je kunt wel zien van wie die kinderen zijn...JolandaOudshoorn schreef:Deze vind ik super!!helma schreef:er staan nieuwe foto's op de RefoforumHyves
Kijk en geniet...

- MarthaMartha
super zijn ze!!!helma schreef:er staan nieuwe foto's op de RefoforumHyves
Kijk en geniet...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Maar wat hebben spelende kinderen met een RF-meeting te maken?MarthaMartha schreef:super zijn ze!!!helma schreef:er staan nieuwe foto's op de RefoforumHyves
Kijk en geniet...
doe aub niet zo zielig.

Zielig? Nee hoor, maar persoonlijk stel ik mij een meeting anders voor.Lassie schreef:doe aub niet zo zielig.![]()
Afgewezen schreef:Zielig? Nee hoor, maar persoonlijk stel ik mij een meeting anders voor.Lassie schreef:doe aub niet zo zielig.![]()
als je gewoon even dit topic door leest.... en je hersenen gewoon even wat werk laat verrichten kun je wel na gaan waarom er ook kinderen bij waren.

verveel je je ofzo?
Ik weet best waarom er kinderen bij waren. Maar ik heb het erover dat dát niet het beeld is dat ik bij een meeting heb: met elkaar vertederd naar spelende kinderen kijken. Dat lijkt meer op een refo-familiedag.Lassie schreef:Afgewezen schreef:Zielig? Nee hoor, maar persoonlijk stel ik mij een meeting anders voor.Lassie schreef:doe aub niet zo zielig.![]()
als je gewoon even dit topic door leest.... en je hersenen gewoon even wat werk laat verrichten kun je wel na gaan waarom er ook kinderen bij waren.![]()
verveel je je ofzo?
is dit geen vooroordeel 

- JolandaOudshoorn
ach joh, hebben we weer een onderwerp voor de volgende meetingLassie schreef:is dit geen vooroordeel

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Afgewezen heeft gelijk: het was vooral een ontmoeting van enkele gezinnen; en we hebben het erg gezellig gehad met elkaar. Het was ontspannen.Afgewezen schreef: Ik weet best waarom er kinderen bij waren. Maar ik heb het erover dat dát niet het beeld is dat ik bij een meeting heb: met elkaar vertederd naar spelende kinderen kijken. Dat lijkt meer op een refo-familiedag.
Volgende keer is 't weer anders, wellicht...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)