Kijk, daar heb je het alTiberius schreef:Hij is alleen het balkje bij Luther vergeten.

Kijk, daar heb je het alTiberius schreef:Hij is alleen het balkje bij Luther vergeten.
dan zal ik eens gauw gaan kijkenLuther schreef:Kijk, daar heb je het alTiberius schreef:Hij is alleen het balkje bij Luther vergeten.
JolandaOudshoorn schreef:Leuke foto's Jan!!
Mag ik hieruit concluderen dat je raadsels zijn opgelost en je knopen ontbonden?jvdg schreef:JolandaOudshoorn schreef:Leuke foto's Jan!!![]()
![]()
Nee, INTEGENDEEL!Luther schreef:Mag ik hieruit concluderen dat je raadsels zijn opgelost en je knopen ontbonden?jvdg schreef:JolandaOudshoorn schreef:Leuke foto's Jan!!![]()
![]()
O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?jvdg schreef: Nee, INTEGENDEEL!
Die kan alleen JO nog maar openen.Luther schreef:O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?jvdg schreef: Nee, INTEGENDEEL!
Jan, nodig mij een keer uit, zal ik mijn hyves even openen...jvdg schreef:Die kan alleen JO nog maar openen.Luther schreef:O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?jvdg schreef: Nee, INTEGENDEEL!
Hyves, facebook etc...daar ben ik nog niet aan toe.MarthaMartha schreef:Jan, nodig mij een keer uit, zal ik mijn hyves even openen...jvdg schreef:Die kan alleen JO nog maar openen.Luther schreef:O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?jvdg schreef: Nee, INTEGENDEEL!
jvdg schreef:Hyves, facebook etc...daar ben ik nog niet aan toe.MarthaMartha schreef:Jan, nodig mij een keer uit, zal ik mijn hyves even openen...jvdg schreef:Die kan alleen JO nog maar openen.Luther schreef: O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?
Bovendien wens ik de koninklijke weg te bewandelen.
MarthaMartha schreef:Aha ... met Jo als koningin.... Tja, die heeft wel iets koninklijks
Um, ik wil ook wel meedoen, wat mag ik zijn? De slaaf?Jean le Fontain schreef:MarthaMartha schreef:Aha ... met Jo als koningin.... Tja, die heeft wel iets koninklijks
![]()
ik zal wel voor lijfwacht spelen:![]()
![]()
![]()
Tja, dames en heren, ik merk dat uw fantasie behoorlijk op hol slaat.judith schreef:Um, ik wil ook wel meedoen, wat mag ik zijn? De slaaf?Jean le Fontain schreef:MarthaMartha schreef:Aha ... met Jo als koningin.... Tja, die heeft wel iets koninklijks
![]()
ik zal wel voor lijfwacht spelen:![]()
![]()
![]()
jaja,MarthaMartha schreef:Jan, nodig mij een keer uit, zal ik mijn hyves even openen...jvdg schreef:Die kan alleen JO nog maar openen.Luther schreef:O, maar welke raadsels en knopen staan er nog open?jvdg schreef: Nee, INTEGENDEEL!
Welke jo wordt nu bedoeltMarthaMartha schreef:
Aha ... met Jo als koningin.... Tja, die heeft wel iets koninklijks