Ben nu weer terug bij Windows Explorer.

Eerlijk waar, ik heb geen enkel probleem.Afgewezen schreef:De verbinding is vanavond weer knudde, zelfs met Firefox.![]()
![]()
![]()
(En de plug voor de chat heb ik nog steeds niet gevonden).
Waar vind ik die?Tiberius schreef:Hij is hier ook zo snel als dikke stroop.
Wat die plugin betreft: je moet de Shockwave Flash plugin installeren.
Hier: http://support.mozilla.com/en-US/kb/Usi ... th+FirefoxAfgewezen schreef:Waar vind ik die?Tiberius schreef:Hij is hier ook zo snel als dikke stroop.
Ik kwam er ook nauwelijks doorheen en heb 'm op den duur maar uitgezet.Tiberius schreef:Hij is hier ook zo snel als dikke stroop.
Probeer anders Google Chrome eens; dat is een verademing vergeleken bij Windows ExplorerZonderling schreef:Firefox geeft (bij mijn weten!?) zelf aan welke plug-in geïnstalleerd moet worden. Het wordt normaal gesproken kant-en-klaar gezet, je hoeft alleen maar je akkoord te geven.
Maar o.k., je kunt Explorer en Firefox naast elkaar gebruiken. Dan heb je in elk geval een alternatief als Explorer weer eens langzaam is. Suc6.
Google Chrome is inderdaad veel beter dan Internet Explorer, vind ik.Jean le Fontain schreef:Probeer anders Google Chrome eens; dat is een verademing vergeleken bij Windows ExplorerZonderling schreef:Firefox geeft (bij mijn weten!?) zelf aan welke plug-in geïnstalleerd moet worden. Het wordt normaal gesproken kant-en-klaar gezet, je hoeft alleen maar je akkoord te geven.
Maar o.k., je kunt Explorer en Firefox naast elkaar gebruiken. Dan heb je in elk geval een alternatief als Explorer weer eens langzaam is. Suc6.
http://www.google.com/chrome/eula.html? ... _medium=ha
Volgens mij dat je een nieuwe pb hebt.MarthaMartha schreef:Is er een mod die mij uit kan leggen wat
-1 ongelezen berichten
betekent?
nou nee, er is geen ongelezen pb....Afgewezen schreef:Volgens mij dat je een nieuwe pb hebt.MarthaMartha schreef:Is er een mod die mij uit kan leggen wat
-1 ongelezen berichten
betekent?