Ik niet, heerlijk de gordijnen dicht.MarthaMartha schreef:tjonge...fluitje schreef:Dat het weer donker wordt.
warempel...
ik zie het ook!

Ik niet, heerlijk de gordijnen dicht.MarthaMartha schreef:tjonge...fluitje schreef:Dat het weer donker wordt.
warempel...
ik zie het ook!
MarthaMartha schreef:'n parkeerplaats
Hier is ook iedereen aan het werk blijkbaar.... alle parkeerplaatsen vol....-DIA- schreef:MarthaMartha schreef:'n parkeerplaats
IK OOK...
Sterker nog, ik kijk uit op een parkeerplaats aan de voorkant...
én aan de achterkant!
Met práchtige auto's!
Momenteel is iedereen blijkbaar naar het werk, of anderzinds,
want er staan aan de voorkant (de kleiene parkeerplaats) slechts
2 auto's: de mijne, een zilvergijze Hyundai en een
erg mooie zilvergrijze Opel Vectra (eentje van het laatste
model, maar wel van vóór de facelift!)
Misschien zijn hier meer forenzen? Ik weet de verklaring ook niet.MarthaMartha schreef:Hier is ook iedereen aan het werk blijkbaar.... alle parkeerplaatsen vol....-DIA- schreef:MarthaMartha schreef:'n parkeerplaats
IK OOK...
Sterker nog, ik kijk uit op een parkeerplaats aan de voorkant...
én aan de achterkant!
Met práchtige auto's!
Momenteel is iedereen blijkbaar naar het werk, of anderzinds,
want er staan aan de voorkant (de kleiene parkeerplaats) slechts
2 auto's: de mijne, een zilvergijze Hyundai en een
erg mooie zilvergrijze Opel Vectra (eentje van het laatste
model, maar wel van vóór de facelift!)
Het is mij ook een volkomen raadsel.-DIA- schreef:Ik weet de verklaring ook niet.
Tiberius schreef:Het is mij ook een volkomen raadsel.-DIA- schreef:Ik weet de verklaring ook niet.
Toch zijn de mannen van het Boek wel aan hun kledinggewoonten vast blijven houden.Lassie schreef:mannen (met en zonder baarden) in jurken.
Wat heeft dit met mijn posting te maken? Ik zet hier alleen maar neer wat ik zie als ik uit het raam kijk. Het is vrijdagmiddag en mannen in jurken zie je hier dan enorm veel.backtobasic schreef:Toch zijn de mannen van het Boek wel aan hun kledinggewoonten vast blijven houden.Lassie schreef:mannen (met en zonder baarden) in jurken.
En zou een man geen baard moeten hebben?
waarom worden mannen anders geschapen met gezichtsbeharing?