Ik heb niet veel zin hier verder op in te gaan. Incidenten haal jij aan alsof dat het algemene beeld is.. Misschien moet je eens een andre krant lezen als de Telegraaf

[/quote]
als je niets blijft doen word het inderdaad steeds meer een algemeen beeld, of zie je al een verbetering sinds de destruktieve paarse "moet kunnen" jaren?
Ik lees verscheidene bronnen, links en rechts.(de telegraaf is er nooit een van)
sinds we allemaal moeten geloven in de grote gelijkheid. (anti discrimninatie wet) is er een soort extra verbod ontstaan op onderscheid maken in de nederlandse Samenleveing, die helaas ook onder onze gezindte is doorgedrongen.
Discrimineren is een enorme "zonde", en eigenlijk het laatste taboe, wat nu echter ook ter ziele schijnt te gaan.
want je laten discrimineren, nee, daar hadden we nog niets voor gevonden.
Moslims leren hun kinderen al vanaf een vroege leeftijd dat wij allen afvalligen zijn, honden, varkens gelijk,
Homo's moeten maar dood van de kerk afgegooid worden, en wel ja ook dat keurt onze rechterlijke macht goed,het mag gewoon gezegd worden.
Terwijl het Christendom zich kalm hield toen Reeve en t'Hart de fundamenten van ons christelijk geloof deed schudden door ons en onze Schepper zo hart mogelijk op de ziel te trappen, zo druk maken we ons ineens als er een homosexuele leraar wordt betapt op zonde, en de regering verbiedt ons onderscheid te maken.
Wel, waarom worden wij autochtonen dan nu anders behandeld dan de allochtonen.
Waarom staat hun vrijheid van godsdienst boven die van ons?
om het nog wat duidelijker te zeggen, waarom mogen moslims zeggen dat homo's dood moeten (dat is pas zwart wit) en waarom mag een refoschool geen homosexuele leraar weigeren, iemand die ze niet kunnen aannemen, als hij praktiserend is, vanwege de regels, simple genoeg lijkt me)
Als iemand me kan uitleggen, dat dit een onpartijdige regering is, hoor ik het graag.