bij vrouwen wel, bij mannen nietLuther schreef:Bezadigd en 29 jaar, kan dat niet samengaan??hmprff schreef:tsja...dat je geen vrouwtje ben, dat had ik ook wel door...Luther schreef:... Albion nog steeds denkt dat ik een vrouwtje ben?![]()
... hmprff denkt dat ik 45 jaar ben
maar ja...kheb nu eenmaal een beeld van jou...van n redelijk bezadigd manspersoon van rond de 40,45![]()
maar je blijkt dus lang niet zo bezadigd te zijn als ik dacht...
Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Kijk, dat is nu een prachtig voorbeeld van het structurele tekort aan zelfkennis bij vrouwen.....hmprff schreef:bij vrouwen wel, bij mannen nietLuther schreef:Bezadigd en 29 jaar, kan dat niet samengaan??hmprff schreef:tsja...dat je geen vrouwtje ben, dat had ik ook wel door...Luther schreef:... Albion nog steeds denkt dat ik een vrouwtje ben?![]()
maar ja...kheb nu eenmaal een beeld van jou...van n redelijk bezadigd manspersoon van rond de 40,45![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
ik heb wel n redelijke zelfkennis hoorLuther schreef:Kijk, dat is nu een prachtig voorbeeld van het structurele tekort aan zelfkennis bij vrouwen.....hmprff schreef:bij vrouwen wel, bij mannen nietLuther schreef: Bezadigd en 29 jaar, kan dat niet samengaan??
ik ben nog bij lange na niet bezadigd...
ik kan enorm druk zijn, heel irritant, maar ook serieus
maar jij bent een man die op de leeftijd van 29 jaar bezadigd is??? Onmogelijk!
*nou begin ik toch te twijfelen of je niet een vrouw bent
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- JolandaOudshoorn
nu ga ik mij afvragen of je mij bezadigd vindt....hmprff schreef:bij vrouwen wel, bij mannen nietLuther schreef:Bezadigd en 29 jaar, kan dat niet samengaan??hmprff schreef:tsja...dat je geen vrouwtje ben, dat had ik ook wel door...Luther schreef:... Albion nog steeds denkt dat ik een vrouwtje ben?![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jij bent nog geen 29JolandaOudshoorn schreef:nu ga ik mij afvragen of je mij bezadigd vindt....hmprff schreef:bij vrouwen wel, bij mannen nietLuther schreef:Bezadigd en 29 jaar, kan dat niet samengaan??hmprff schreef: tsja...dat je geen vrouwtje ben, dat had ik ook wel door...
je doet net alsof het het ergste is wat ik kan zeggen...
hmprff schreef:
*nou begin ik toch te twijfelen of je niet een vrouw bent*
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- madelief1983
ik graag weer bezig wil met het geloof!
Ik niet weet waar en hoe ik moet beginnen
ik nl niet meer alles gewoon klakkeloos wil aannemen, maar me er echt in verdiepen
ik nl niet meer alles gewoon klakkeloos wil aannemen, maar me er echt in verdiepen
...Ik na een heel tijdje niet te hebben geforumd weer eens even kom kijken hoe jullie het maken?

- MarthaMartha
John Bunyan: komen tot Jezus Christusmadelief1983 schreef:ik graag weer bezig wil met het geloof!
eenvoudig en duidelijk!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
... ik nu weg ga voor de avondvierdaagse
... het er akelig donker uitziet buiten.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
... de avondvierdaagsegangers hier gisteren echt als verzopen katjes aankwamen...MarthaMartha schreef:... ik nu weg ga voor de avondvierdaagse
~~Soli Deo Gloria~~
Bidden en Bijbellezen!madelief1983 schreef:ik graag weer bezig wil met het geloof!
- zusterelly
En ik vind je onderschrift mooi, Luther!freek schreef:Mooie avatar Luther
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
-ik vanavond eigenlijk naar school moest?
-ik niet gegaan ben omdat ik geestelijk helemaal uitgeput ben?
-dit komt omdat ik vandaag een aanvaring heb gehad op het werk?
-het weken juist zo lekker goed ging op het werk?
-het nu dus heel frustrerend is dat het weer mis gaat?
-ik lekker uitgejankt heb met mn hoofd op de schoot van mn moeder?
-dit altijd een veilig iets zal blijven..
-ik niet gegaan ben omdat ik geestelijk helemaal uitgeput ben?
-dit komt omdat ik vandaag een aanvaring heb gehad op het werk?
-het weken juist zo lekker goed ging op het werk?
-het nu dus heel frustrerend is dat het weer mis gaat?
-ik lekker uitgejankt heb met mn hoofd op de schoot van mn moeder?
-dit altijd een veilig iets zal blijven..
Dat zijn de meeste mensen. Ben je psychisch ook zo moe?Droelie schreef: omdat ik geestelijk helemaal uitgeput ben?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.