Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
...ik de verwarming aan gedaan heb
...ik het ontzettend koud heb
...ik het ontzettend koud heb
Volgens mij is daar allebei niks mis mee.Luther schreef:... Albion nog steeds denkt dat ik een vrouwtje ben?![]()
... hmprff denkt dat ik 45 jaar ben

Nou, er is wat mij betreft heel veel mis mee....Afgewezen schreef:Volgens mij is daar allebei niks mis mee.Luther schreef:... Albion nog steeds denkt dat ik een vrouwtje ben?![]()

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
spreuk van de dag: Een heer is iemand die op een vrouwelijke manier mannelijk is.
enne...ik ben benieuwd of Hmprf er nog eens achter komt dat je niet zo oud bent als je lijkt
enne...ik ben benieuwd of Hmprf er nog eens achter komt dat je niet zo oud bent als je lijkt

Pak dan ook gewoon een avatar met een wat jongere look.
Deze bijvoorbeeld:

Deze bijvoorbeeld:

freek schreef:Pak dan ook gewoon een avatar met een wat jongere look.
Deze bijvoorbeeld:
De avatar zegt veel over jezelf...
Ik stel me de mensen achter de berichtjes dan ook altijd voor zoals ze zich
tonen op de avatar...
Een bloem is denk ik het meest neutraal... vandaar...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Enne, die van mij?-DIA- schreef:freek schreef:Pak dan ook gewoon een avatar met een wat jongere look.
Deze bijvoorbeeld:
De avatar zegt veel over jezelf...
Ik stel me de mensen achter de berichtjes dan ook altijd voor zoals ze zich
tonen op de avatar...
Een bloem is denk ik het meest neutraal... vandaar...

Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Nou, Luther, wees gerust, ik had je altijd al wel jonger dan 45 geschat hoor...Luther schreef:Nou, er is wat mij betreft heel veel mis mee....Afgewezen schreef:Volgens mij is daar allebei niks mis mee.Luther schreef:... Albion nog steeds denkt dat ik een vrouwtje ben?![]()
Veel jonger.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
ik ookjudith schreef:Nou, Luther, wees gerust, ik had je altijd al wel jonger dan 45 geschat hoor...Luther schreef:Nou, er is wat mij betreft heel veel mis mee....Afgewezen schreef:Volgens mij is daar allebei niks mis mee.Luther schreef:... Albion nog steeds denkt dat ik een vrouwtje ben?![]()
Veel jonger.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
helma schreef:spreuk van de dag: Een heer is iemand die op een vrouwelijke manier mannelijk is.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:helma schreef:spreuk van de dag: Een heer is iemand die op een vrouwelijke manier mannelijk is.

- JolandaOudshoorn
de meeste mensen die in alle hevigheid op dit forum ronddwalen, zijn 40+. Van jonkies (40-) wordt min of meer verwacht dat ze zich gedeist houden. Vandaar dat ik ook zeer weinig mijn stem verhef hierLuther schreef:helma schreef:spreuk van de dag: Een heer is iemand die op een vrouwelijke manier mannelijk is.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:de meeste mensen die in alle hevigheid op dit forum ronddwalen, zijn 40+. Van jonkies (40-) wordt min of meer verwacht dat ze zich gedeist houden. Vandaar dat ik ook zeer weinig mijn stem verhef hierLuther schreef:helma schreef:spreuk van de dag: Een heer is iemand die op een vrouwelijke manier mannelijk is.

ff heel serieus:JolandaOudshoorn schreef:de meeste mensen die in alle hevigheid op dit forum ronddwalen, zijn 40+. Van jonkies (40-) wordt min of meer verwacht dat ze zich gedeist houden. Vandaar dat ik ook zeer weinig mijn stem verhef hierLuther schreef:helma schreef:spreuk van de dag: Een heer is iemand die op een vrouwelijke manier mannelijk is.
Zijn er hier echt mensen van boven de 40?
Wat moeten die nou op een forum. Da's toch meer voor jongeren?
Denk je dat het écht alleen maar voor jongeren is?Luther schreef:ff heel serieus:JolandaOudshoorn schreef:de meeste mensen die in alle hevigheid op dit forum ronddwalen, zijn 40+. Van jonkies (40-) wordt min of meer verwacht dat ze zich gedeist houden. Vandaar dat ik ook zeer weinig mijn stem verhef hierLuther schreef:helma schreef:spreuk van de dag: Een heer is iemand die op een vrouwelijke manier mannelijk is.
Zijn er hier echt mensen van boven de 40?
Wat moeten die nou op een forum. Da's toch meer voor jongeren?
Ik dacht, toen ik hier kwam, dat het alleen maar voor, volwassen was, zo kwam het over, omdat iedereen zoveel zei, en zo slim is.