Jean en Jet bedanken L en K ook hartelijk!Luther schreef:J & J voor de fijne dag!
t was fijn en goed!
Jean en Jet bedanken L en K ook hartelijk!Luther schreef:J & J voor de fijne dag!
Ik reageer maar in deze topic want hier hoor het thuis.Wilma van den Berg schreef:Fluitje en Helma, van harte hoop ik dat het een goede, gezegende zondag was tot eer van Zijn naam. Dat mensen wegvallen maar Hij overblijft. Hij Die Zijn waarheid nimmer zal krenken maar eeuwig Zijn verbond gedenken.helma schreef:Bedankt lieve mensen!
en Fluitje, ik wens het jou en je gezin ook toe morgen.
Psalm 115:13 Hij zal zegenen, die den HEERE vrezen, de kleinen met de groten.
14 De HEERE zal den zegen over ulieden vermeerderen, over ulieden en over uw kinderen.
Zou ze de mijne ook even onder handen willen nemen?aritha schreef:JUDITH
Voor het schoonmaken van mijn koelkast.
Kan ze hier even langskomen???aritha schreef:JUDITH
Wie betaald de reis, jij of ik?Margriet schreef:Kan ze hier even langskomen???aritha schreef:JUDITH
aritha schreef:Wie betaald de reis, jij of ik?Margriet schreef:Kan ze hier even langskomen???aritha schreef:JUDITH
Ik wou dat ik het zo even betalen kon. Lijkt me leuk jou hier!!!judith schreef:aritha schreef:Wie betaald de reis, jij of ik?Margriet schreef:Kan ze hier even langskomen???aritha schreef:JUDITH
Ik doe het graag hoor, maar een reis kan ik absoluut niet betalen...
Ik moet zuinig zijn op mijn centjes hoor.
fluitje schreef:Hey Judith,
Mijn auto moet ook nog schoongemaakt worden, van binnen en van buiten.
dan is de mijne nog ana de beurt. Ik neem hem mee op de meetingjudith schreef:fluitje schreef:Hey Judith,
Mijn auto moet ook nog schoongemaakt worden, van binnen en van buiten.Echt? Of ben je intussen al klaar?
Ik doe het graag hoor.