Ga niet stemmen op 4 juni

hmprff

Re: Ga niet stemmen op 4 juni

Bericht door hmprff »

Appèl van Peter van Dalen en Bas Belder schreef: Beste kiezer,

Graag vragen wij via deze e-mail vlak voor de Europese verkiezingen om uw steun.

Stem op D.V. donderdag 4 juni aanstaande op de lijst van de ChristenUnie SGP.

Versterk zo het heldere en consistente christelijke geluid in de Europese politiek.

Met ChristenUnie SGP kiest u onder andere voor:

· Energiepolitiek gericht op duurzaamheid

· Opkomen voor de godsdienstvrijheid wereldwijd

· Een humaan Europees asielbeleid en aanpakken van de mensenhandel

· Fraudebestrijding

· Europese veiligheidsgaranties voor de Joodse staat Israël

· Europese aanpak om de crisis te bestrijden

Met ChristenUnie SGP kiest u tegen:

· Verder gaande invloed van Brussel bij het onderwijs en gezondheidszorg

· Een Europa met 3 vestigingsplaatsen (Brussel; Straatsburg; Luxemburg)

· Toetreding van Turkije tot de Europese Unie

· Nog meer Brusselse bureaucratie

Waarom stemmen voor het Europees Parlement?
'Ze zoeken het maar uit', kunt u zeggen. En inderdaad, als u dat zegt, dan zoeken de
andere partijen het wel uit. Zonder u, zonder ons.

U kunt ook zeggen: 'Wat ik kan doen, dat doe ik'.
Aanstaande donderdag 4 juni is het zover en kan iedereen, u, wat doen. Dan kunt u
stemmen voor het Europees Parlement. Wie samenwerking wil, maar geen superstaat, is
bij ChristenUnie SGP aan het juiste adres. Ons motto is niet voor niks: Samenwerking
Ja, Superstaat Nee. Deze realistische kijk op Europa is al jaren ons handelsmerk.

Help mee aan een goede uitslag! Dat doet u door deze mail door te sturen aan uw
vrienden en bekenden.

Wij wensen u alvast goede verkiezingen en nogmaals, laat ook uw hart spreken en stem
ChristenUnie SGP op 4 juni aanstaande.

Hartelijke groet,

Peter van Dalen en Bas Belder
ChristenUnie SGP
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
henriët

Bericht door henriët »

Wilhelm schreef:
henriët schreef:
Wilhelm schreef:Misschien wat om een tegen openbrief te gaan plaatsen ?
Onderschreven door predikanten.
Ik weet zeker dat wij er dan meer kunnen vinden.

Ik begrijp idd ook hun opstelling niet, alles vergelijken met de beginjaren van de SGP, alsof de wereld niet veranderd is, en tegelijkertijd zorgt men ook voor verwarring bij hen die geschokt zijn bij het zien van de namen van een select aantal predikers ter uiterst rechterzijde van de gezindte die deze oproep van de spoormannetjes onderschrijven.
Lijkt me een goed idee.
Trek jij de kar, ik help wel duwen..

rf helpt mee, stem cu/sgp :)
Nee, ik zet de kar op het spoor, een ander moet hem trekken. ;)
spitsvondig!
leuk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
refo

Bericht door refo »

Als de opkomst maar 33% is, telt je stem voor drie!!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

refo schreef:Als de opkomst maar 33% is, telt je stem voor drie!!
Volgens mij werkt het systeem anders...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
astroguy

Bericht door astroguy »

henriët schreef:
JALP schreef:Afgelopen woensdag zag ik de advertentie weer in het RD staan van 'In het Spoor' met daarin de oproep om niet te gaan stemmen voor het EP. We mochten niet meebouwen aan dit moderne Babel.

Waarschijnlijk zal a.s. zaterdag wel de advertentie in de krant staan met daarin een heleboel namen van ds. die het daar allemaal mee eens zijn.

Ik word zo moe van deze oproepen. Hebben deze mensen nou blinde vlekken of hoe zit dat? Sowieso vind ik het te gek voor woorden dat Europa het moderne Babel wordt genoemd. Hoe bedoel je de bijbel misbruiken....
Ja, ik begrijp je heeeelemaal,
werkelijk..
moe is nog zacht uitgedrukt,
maarrre..
misschiem kan de titel van dit topic aangepast worden..

enne..
NATUURLIJK GAAN WE STEMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat Gods Woord nog opengaan en horen in Brussel
DUS STEM
Ik heb reeds gestemd en mijn briefstem ingeleverd bij de ambassade in Pretoria. Dus deze oproep heeft geen effect meer op mij..
Atze
JALP

Bericht door JALP »

Ik heb het RD niet, maar ik was eigenlijk benieuwd of de advertentie met alle namen van predikanten eronder vandaag weer in de krant staat (zoals bij de vorige verkiezingen...).

Heeft iemand 'm gezien?
-DIA-

Bericht door -DIA- »

JALP schreef:Ik heb het RD niet, maar ik was eigenlijk benieuwd of de advertentie met alle namen van predikanten eronder vandaag weer in de krant staat (zoals bij de vorige verkiezingen...).

Heeft iemand 'm gezien?

Ik heb de krant doorgekeken (niet goed gelezen, komt nog) maar geen adv. gezien.
Wel een paginagrote adv. van ChristenUnie-SGP (vóór dus!)
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

JALP schreef:Ik heb het RD niet, maar ik was eigenlijk benieuwd of de advertentie met alle namen van predikanten eronder vandaag weer in de krant staat (zoals bij de vorige verkiezingen...).

Heeft iemand 'm gezien?
EN HOPELIJK LAAT GEEN ENKELE PREDIKANT ZICH VOOR DIT SOORT RARE STANDPUNTEN LENEN.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Luther schreef:

Heeft iemand 'm gezien?
EN HOPELIJK LAAT GEEN ENKELE PREDIKANT ZICH VOOR DIT SOORT RARE STANDPUNTEN LENEN.
Ik heb er geen adv. voor nodig om (in grote lijnen) te weten welke leraars
tegen zijn...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zonderling

Bericht door Zonderling »

Is het zo vreemd om niet te stemmen voor Europa?
Ik begrijp de ophef in dit topic echt niet.
De Unie van Utrecht gaat mij ver boven de Europese Unie, wat mij betreft staan beide zelfs haaks op elkaar.

En de oproep om Gods Woord ook in Europa te laten horen? Welnu, toen de paus in het parlement kwam, kwam onze SGP vertegenwoordiger niet opdagen in plaats van zijn stem te laten horen. Is dat op zijn post blijven!? Nee, dan had Paisley het toch beter gedaan, die de paus een vraag wilde stellen (maar hij werd meteen door zijn collega parlementsleden geslagen en afgevoerd...). Dat is dan het Verenigd Europa...

Z.
refo

Bericht door refo »

Het geeft misschien wel een lekker gevoel om niet te stemmen. Maar die zetels worden echt wel bezet. Niet stemmen is daarom net zo goed stemmen. Alleen voor partijen die je zeker niet wilt. Het verschil tussen de unie van Utrecht en de Europese Unie is dat de laatste wel bestaat. En over jou gaat.

Oja, de paus, dat is waar ook. Nou, ik vermoed dat die binnenkort nog wel onze bondgenoot wordt in allerlei zaken.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Avi

Bericht door Avi »

Ga gewoon stemmen morgen. :)
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Heeft iemand 'm gezien?
De advertentie stond wel in de krant (van zaterdag, dacht ik), maar er stonden geen namen van predikanten onder.

Ik begreep, dat de uitspraak van Kolijn in verkeerde aarde was gevallen (dat Europa onze wettige overheid is).
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Tiberius schreef:

Heeft iemand 'm gezien?
De advertentie stond wel in de krant (van zaterdag, dacht ik), maar er stonden geen namen van predikanten onder.

Ik begreep, dat de uitspraak van Kolijn in verkeerde aarde was gevallen (dat Europa onze wettige overheid is).
Bij ons is zondag gewoon gebeden voor deze wettige overheid. En er is gedankt dat we door Gods voorzienige leiding zoveel ook te danken hebben aan de EU.
Ja, en toch echt een SGP-predikant hoor...;)

Maarre... allemaal gaan stemmen natuurlijk. Helaas, helaas, is er geen christelijke partij waar ik me bij thuis voel, die ook nog eens pro-Europa is... Ik denk dat ik uit arre moede toch maar CDA moet gaan stemmen als SGP-lid, want D66 stemmen kan ik niet over mn hart verkrijgen.
Ik weet het nog niet, ik zweef. Nog nooit gehad.... :?
Wodi

Bericht door Wodi »

[quote="JALP"]Afgelopen woensdag zag ik de advertentie weer in het RD staan van 'In het Spoor' met daarin de oproep om niet te gaan stemmen voor het EP. We mochten niet meebouwen aan dit moderne Babel.[quote]

Ik denk dat deze groepering zich beter "van het spoor" kan noemen
Plaats reactie