Goede nacht
Re: Goede nacht
De post is allemaal geregelgd, dus ontvangen ze wel in mijn postwijk! En de verslavingsstatistieken wachten tot na de vakantie. Goed?Hendrikus schreef:Hallo, dat gaat zo maar niet!Gijs83 schreef:Ik ga je voorbeeld zo volgen en ook allemaal welterusten. Misschien dat ik morgenochtend nog even hier om het hoekje kijk maar anders ben ik voor 14 dagenop vakantie
Hoe moet dat dan met de post? En met de verslavingsstatistieken?
- JolandaOudshoorn
Een goede nacht en welterusten. Verder wil ik iedereen een heel goed Pinksterfeest toewensen. Dat ook morgen de Heilige Geest rijk mag worden uitgestort in onze gemeentes!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Slaapze! 

Wil ik me bij aansluiten.JolandaOudshoorn schreef:Een goede nacht en welterusten. Verder wil ik iedereen een heel goed Pinksterfeest toewensen. Dat ook morgen de Heilige Geest rijk mag worden uitgestort in onze gemeentes!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nou mensen, het was me weer een avondje in de chat.
Was wel weer gezellig en goed voor een keertje!
Alleen heb ik nu een beetje beginnende hoofdpijn,dus kan ik beter maar mijn bed in duiken.
Allemaal welterusten!
Psalm 42:
8.De afgrond roept tot den afgrond, bij het gedruis Uwer watergoten; al Uw baren en Uw golven zijn over mij heengegaan.
9 Maar de HEERE zal des daags Zijn goedertierenheid gebieden, en des nachts zal Zijn lied bij mij zijn; het gebed tot den God mijns levens.
(Vindt ik altijd zo'n prachtige Psalm)
Was wel weer gezellig en goed voor een keertje!

Alleen heb ik nu een beetje beginnende hoofdpijn,dus kan ik beter maar mijn bed in duiken.
Allemaal welterusten!
Psalm 42:
8.De afgrond roept tot den afgrond, bij het gedruis Uwer watergoten; al Uw baren en Uw golven zijn over mij heengegaan.
9 Maar de HEERE zal des daags Zijn goedertierenheid gebieden, en des nachts zal Zijn lied bij mij zijn; het gebed tot den God mijns levens.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
judith schreef:Nou mensen, het was me weer een avondje in de chat.
Was wel weer gezellig en goed voor een keertje!![]()
Allemaal welterusten!
Psalm 42:
Wat een onpeilbare diepte he? Denkend weg te zinken en voor eeuwig om te komen, en dan toch aan de kant van God vallen... Dan kan God geen kwaad meer doen...
EN DAN... In dat dodelijkst tijdgewricht, o wonder: waar je dacht om te zullen komen werd het leven je geschonken...
Des daags... Zijn goedertierenheid... hadden we er maar eens meer zicht op. Des nachts, Zijn lied: Dat is toch een andere zaak als wat er wordt georganiseerd in een "Nacht van Gebed"...
Uit het hart van een mens, gejaagd, dorstig, en geen rust vindend, dan alleen in zijn God
Welterusten!!!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«

En ik heb de afgelopen nachten helemaal niet goed kunnen slapen.
Last van m'n adem, hyperventileren (heet dat zo) denk ik........
Echt naar.
Maargoed, welterusten allemaal, en houd het gezellig hier.
Ik snap het volkomen! Ik heb er ook enrom veel last van gehad.judith schreef:Ik ben zo moe..
En ik heb de afgelopen nachten helemaal niet goed kunnen slapen.
Last van m'n adem, hyperventileren (heet dat zo) denk ik........
Echt naar.
Maargoed, welterusten allemaal, en houd het gezellig hier.
Ik heb een half jaar een ademterpie gedaan, toen was het tijdelijk
wat beter, maar het blijft toch wel af en toe terugkomen.
Soms heel heftig... Dat je denkt je bewustzijn te verliezen....
Dat alles zwart wordt voor je ogen...
Dat je het geluid alleen nog heel in de verte hoort...
Dat je moet VECHTEN om niet flauw te vallen...
Heel veel sterkte!!!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Goede nacht!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
zo, dat was weer een kort nachtje johLuther schreef:Goede nacht!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Kort maar hevig!henriët schreef:zo, dat was weer een kort nachtje johLuther schreef:Goede nacht!

........Tjonge, eindelijk weer een keer hoofdpijn. Lange tijd niet gehad.
Nu maar snel naar bed.
Welterusten allemaal.

Nu maar snel naar bed.

Welterusten allemaal.
- Wilma van den Berg
Sterkte hoor, en welterustenjudith schreef:........Tjonge, eindelijk weer een keer hoofdpijn. Lange tijd niet gehad.![]()
![]()
Nu maar snel naar bed.![]()
Welterusten allemaal.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Weltrusten allemaal.