MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
Re: MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
Ik weet niet of ik nog ga komen. 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
Democritus schreef:Hoho dat je mag gaan wandelen wil nog niet zeggen dat prive contact mag gaan onderhouden!fluitje schreef:MM, eenMarthaMartha schreef: fluitje komt niet?
en hij heeft een verzoek in drievoud verstuurd om met mij te mogen wandelenvoor jou.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
Huh ze luistertMarthaMartha schreef:Democritus schreef:Hoho dat je mag gaan wandelen wil nog niet zeggen dat prive contact mag gaan onderhouden!fluitje schreef:MM, eenMarthaMartha schreef: fluitje komt niet?
en hij heeft een verzoek in drievoud verstuurd om met mij te mogen wandelenvoor jou.

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
tja, het duurt ff maar dan heb je ook wat he 

- MarthaMartha
ja schat, en je pantoffels heb ik ook al klaargezet, krant ernaast....Democritus schreef:Huh ze luistertMarthaMartha schreef:Democritus schreef:Hoho dat je mag gaan wandelen wil nog niet zeggen dat prive contact mag gaan onderhouden!fluitje schreef:
MM, eenvoor jou.
- MarthaMartha
gertje schreef:tja, het duurt ff maar dan heb je ook wat he

-
Pas maar op anders sla ik je met de pantoffels en aansluitend met de krant om je oren.... wegens deze traditionele rolbevestigende opmerking. Die op geen enkele waarheid gebaseerd is aangezien ik geen pantoffels hebben en de krant alleen via internet lees.MarthaMartha schreef:ja schat, en je pantoffels heb ik ook al klaargezet, krant ernaast....Democritus schreef:Huh ze luistertMarthaMartha schreef:Democritus schreef:
Hoho dat je mag gaan wandelen wil nog niet zeggen dat prive contact mag gaan onderhouden!

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
ahhhh grut wat sneu voor martje, nu moet ze met de computer gaan slepen 

- MarthaMartha
** alweer niet goed **Democritus schreef:Pas maar op anders sla ik je met de pantoffels en aansluitend met de krant om je oren.... wegens deze traditionele rolbevestigende opmerking. Die op geen enkele waarheid gebaseerd is aangezien ik geen pantoffels hebben en de krant alleen via internet lees.MarthaMartha schreef:ja schat, en je pantoffels heb ik ook al klaargezet, krant ernaast....Democritus schreef:Huh ze luistertMarthaMartha schreef:
Is er al commissie die een leuk programma heeft bedacht 

ja, vanaf heden. Gijs is de voorzitter en daar kan je je leuke ideeën inleverenGijs83 schreef:Is er al commissie die een leuk programma heeft bedacht

hoho, ik word zomaar gebombadeerd tot voorzitter. Overigens mag hier best leuke ideeën spuien! Ik heb de laatste 2 keer een dag met groep opgetrokken(JV en collega's re-integratiebureau), dus ik wel het wat in mijn hoofd! Maar net dacht ik. Het is gewoon midden in bos: we kunnen we met een stel een eindje gaan wandelen.helma schreef:ja, vanaf heden. Gijs is de voorzitter en daar kan je je leuke ideeën inleverenGijs83 schreef:Is er al commissie die een leuk programma heeft bedacht
Overigens bedank ik maar als voorzitter, want daar heb ik echt geen tijd voor de komende. Om eenvoudig weg de praktische reden, dat ik vanaf vrijdag 2 weken op vakantie ben en hier niet hoop te wezen!
- JolandaOudshoorn
bal mee, emmer mee, zand mee, schep mee en dde kinderen kunnen hun gang gaan.helma schreef:ja, vanaf heden. Gijs is de voorzitter en daar kan je je leuke ideeën inleverenGijs83 schreef:Is er al commissie die een leuk programma heeft bedacht
ik stel voor om het allemaal zo vrijblijvend mogelijk te laten!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gaat de meeting nog door? In dat geval kom ik waarschijnlijk ook nog wel even.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."