Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
Momenteel (01:24 uur) op de radar te zien :
EEN ENORM GROOT ONWEERSCOMPLEX MET ENORM VEEL ONTLADINGEN!!!
Het zit gedeeltelijk al boven Nederland, maar het grootste deel moet nog komen,
en zit nu boven Noord-Frankrijk en België!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dit zit nu boven ons huis... gisteravond om kwart voor 9 was ik op het strand bij Vlissingen.. Toen heb ik daar al een zware bui over me heen gehad. Je kon het verschil tussen water en lucht niet meer zien. De lucht was gewoon groen en opeens heel hard waaien... Mooi om te zien maar ook wel beangstigend. Nu(3.48 uur in de nacht) lig ik in mn bed. Mn ouders zijn op vakantie en het noodweer is net weer uitgebroken. Het water vliegt hier over straat heen en het flitst achter elkaar. Ik ben op dit moment alleen thuis in een groot thuis. Schuin voor het huis staat een lantaarnpaal... Maar daar is net de bliksem in geslagen. En doet het dus niet meer. Ik ben niet snel bang maar nu lig ik de trillen in mn bed.-DIA- schreef:Momenteel (01:24 uur) op de radar te zien :
- madelief1983
Hier is het ook heeeel hard tekeer gegaan. Heb daardoor wakker gelegen van half 4- 6 uur. en half 7 ging de wekker 

idem...behalve dat hier de wekker om 6 uur ging....madelief1983 schreef:Hier is het ook heeeel hard tekeer gegaan. Heb daardoor wakker gelegen van half 4- 6 uur. en half 7 ging de wekker

en een middagdutje zit er niet in vandaag vanwege de verjaardag van mijn oudste dochter
vanmiddag en vanavond bezoek

hier ging het ook enorm tekeer. Ik moest er evenuit voor een toilet bezoek. En op dat moment was het het ergste. Ik dacht bijna dat de ruiten zouden knappen.
Onze hele badkamer is een puinhoop.
Hier ook al(behalve die badkamer dan). De bui was hier rond 5.45 uur.Lassie schreef:hier ging het ook enorm tekeer. Ik moest er evenuit voor een toilet bezoek. En op dat moment was het het ergste. Ik dacht bijna dat de ruiten zouden knappen.
en buiten zijn ook heel wat spullen om gewaaid.
- madelief1983
het zonnetje komt nu langzaam tevoorschijn
Bij ons ook, ben ik wel blij om want ik moet straks nog een eindje fietsen.
- madelief1983
heb de deuren en ramen opengezet! komt de heerlijke, frisse lucht binnen!
Het is nu heerlijk weer, maar vannacht 2x een enorrrme bui gehad, je zag een flits en gelijk begon het ook te rommelen! En hard
Al is het ook heel 'wonderlijk' om te zien...

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Hier ook, nu waait het ook nog behoorlijk!*girly* schreef:Het is nu heerlijk weer, maar vannacht 2x een enorrrme bui gehad, je zag een flits en gelijk begon het ook te rommelen! En hardAl is het ook heel 'wonderlijk' om te zien...
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Lassie schreef:

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.