Nieuwe week, nieuwe kansenJo-Ann schreef:Aan alles wat ik niet gedaan hebIchtus schreef:Aan alles wat ik nog moet doen

Nieuwe week, nieuwe kansenJo-Ann schreef:Aan alles wat ik niet gedaan hebIchtus schreef:Aan alles wat ik nog moet doen
Sterkte!helma schreef:aan een oud-klasgenote van me die vandaag wordt begraven....
40 jarige moeder/echtgenote....
ja klopt....helma schreef:aan een oud-klasgenote van me die vandaag wordt begraven....
40 jarige moeder/echtgenote....
ik aan de inhoud van de mail die ik van de dominee heb gekregen...madelief1983 schreef:aan de afspraak die ik bij de huisarts heb, dinsdag, voor mijn zoontje.
aan de inhoud van de mail die ik naar dominee heb gestuurd
aan de inhoud van de mail die ik aan de kerkenraad wil sturen. 't Komt zo betweterig en verwijterig over om te vragen naar een bijbelse motivatie voor een genomen besluit.JolandaOudshoorn schreef:ik aan de inhoud van de mail die ik van de dominee heb gekregen...madelief1983 schreef:aan de afspraak die ik bij de huisarts heb, dinsdag, voor mijn zoontje.
dat ik duidelijker moet zijn maar dat ik dat niet durf
Allen sterkte. Moeilijke situaties....Zita schreef:aan de inhoud van de mail die ik aan de kerkenraad wil sturen. 't Komt zo betweterig en verwijterig over om te vragen naar een bijbelse motivatie voor een genomen besluit.JolandaOudshoorn schreef:ik aan de inhoud van de mail die ik van de dominee heb gekregen...madelief1983 schreef:aan de afspraak die ik bij de huisarts heb, dinsdag, voor mijn zoontje.
dat ik duidelijker moet zijn maar dat ik dat niet durf