fluitje schreef:Een Certificate of participation in the Digital Imaging School
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!fluitje schreef:Een Certificate of participation in the Digital Imaging School
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Verbazing over wat ik hier op RF soms lees...
...als daar zijn....???Mister schreef:Verbazing over wat ik hier op RF soms lees...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:...als daar zijn....???Mister schreef:Verbazing over wat ik hier op RF soms lees...
Heus, in een ander topic schreef:Wellicht komt dit omdat er in Opheusden 80 tot 100 kinderen per jaar gedoopt worden. In 2009 D.V. zijn er 8 doopdiensten gepland. Dat wil zeggen dat er minimaal 10 kinderen per doopdienst worden gedoopt. Omdat de predikanten het niet eerbiedig vinden om zo vaak achter elkaar de Naam van de Drieénige God te noemen tijdens het dopen, zijn er wellicht iets meer preekbeurten in Opheusden dan in andere Gereformeerde Gemeenten in Nederland?
- MarthaMartha
Mister schreef:Luther schreef:...als daar zijn....???Mister schreef:Verbazing over wat ik hier op RF soms lees...Heus, in een ander topic schreef:Wellicht komt dit omdat er in Opheusden 80 tot 100 kinderen per jaar gedoopt worden. In 2009 D.V. zijn er 8 doopdiensten gepland. Dat wil zeggen dat er minimaal 10 kinderen per doopdienst worden gedoopt. Omdat de predikanten het niet eerbiedig vinden om zo vaak achter elkaar de Naam van de Drieénige God te noemen tijdens het dopen, zijn er wellicht iets meer preekbeurten in Opheusden dan in andere Gereformeerde Gemeenten in Nederland?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Eerst het grote nieuws.................. een baby-kanarie, in ieder geval één.
Ze had vier eitjes dus er komen mogelijk nog een paar bij
En aangezien juffrouw Zebravink al een half jaar zo eenzaam is hebben we vandaag een date verzorgd.
En het klikte zo goed dat hij meteen mag blijven.
Ze had vier eitjes dus er komen mogelijk nog een paar bij
En aangezien juffrouw Zebravink al een half jaar zo eenzaam is hebben we vandaag een date verzorgd.
En het klikte zo goed dat hij meteen mag blijven.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Dit is inderdaad verbijsterend.Mister schreef:Luther schreef:...als daar zijn....???Mister schreef:Verbazing over wat ik hier op RF soms lees...Heus, in een ander topic schreef:Wellicht komt dit omdat er in Opheusden 80 tot 100 kinderen per jaar gedoopt worden. In 2009 D.V. zijn er 8 doopdiensten gepland. Dat wil zeggen dat er minimaal 10 kinderen per doopdienst worden gedoopt. Omdat de predikanten het niet eerbiedig vinden om zo vaak achter elkaar de Naam van de Drieénige God te noemen tijdens het dopen, zijn er wellicht iets meer preekbeurten in Opheusden dan in andere Gereformeerde Gemeenten in Nederland?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Versleten zeker door de burostoel, die bij je computer staat?Afgewezen schreef:Een nieuw vloerkleed, de oude was versleten.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
al een paar dagen: oorpijn 
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- Wilma van den Berg
Een hele stapel CD's en een zeer bijzonder weekend 
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
een opbrengst van €50.200,00 van de rommelmarkt van afgelopen zaterdag. 
Heleboel kaartjes
3 bossen bloemen
Veel chocola! (en diegenen die 't gaven hadden allemaal dezelfde reden
)
3 bossen bloemen
Veel chocola! (en diegenen die 't gaven hadden allemaal dezelfde reden
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- JolandaOudshoorn
Een kaart en een tekst, precies op het goede moment! Wat is God groot!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
2 cd + 1 dvd Hommage aan Deutekom ter ere van het 10 jarig bestaan van het Deutekom concours. Staan weer een hoop (voor mij) nieuwe opnamen op.