Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
--
Laatst gewijzigd door Kislev op 20 okt 2009, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Avi schreef:Ik voel me op RF gewoon niet zo thuis. Ik probeer het wel maar je moet hier vaak uitkijken dat je niet wordt geschotenJolandaOudshoorn schreef:dat zou ik jammer vindenAvi schreef:Dat ik ga stoppen met RF.![]()
Ik word er gestressssssst van
Maarre...na een uurtje RF-en met oogkleppen op, besluit ik om toch iets langer in jullie midden te blijven.

Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Auto schreef:Nou nou nou, niet door zware mensen hoor, die hebben er wel aan mee gedaan. Maar het waren meer onfatsoenlijke mensen die zich niet aan de regels hielden die in bepaalde topics gelden.aritha schreef:[..........Judith zei dat er zo gevochten werd op het forum door zware mensen... Ik .......

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
Aan Juutje, die morgen jarig is en aan al die lekkere taartjes die 's middags door het RF zullen worden opgegeten 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
whaha.....dat wordt smullen!JolandaOudshoorn schreef:Aan Juutje, die morgen jarig is en aan al die lekkere taartjes die 's middags door het RF zullen worden opgegeten

Enne..wat voor taart heb jij allemaal?judith schreef:whaha.....dat wordt smullen!JolandaOudshoorn schreef:Aan Juutje, die morgen jarig is en aan al die lekkere taartjes die 's middags door het RF zullen worden opgegeten

Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Hihi, nu al honger?Avi schreef:Enne..wat voor taart heb jij allemaal?judith schreef:whaha.....dat wordt smullen!JolandaOudshoorn schreef:Aan Juutje, die morgen jarig is en aan al die lekkere taartjes die 's middags door het RF zullen worden opgegeten

Waar houden jullie van?

aan een rf er die ik moest uitleggen dat het niet 'onze'Hendrikus was die uit huis was geplaatst..

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:aan een rf er die ik moest uitleggen dat het niet 'onze'Hendrikus was die uit huis was geplaatst..![]()
Zou misschien geen kwaad kunnen

wat kúnnen mensen soms ontzettend slecht onderscheidend lezen......er wordt toch écht gesproken over een BABY HENDRIKUS...............henriët schreef:aan een rf er die ik moest uitleggen dat het niet 'onze'Hendrikus was die uit huis was geplaatst..![]()
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Aan alles wat ik nog moet doen

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- JolandaOudshoorn
het taartje was erg lekkerjudith schreef:whaha.....dat wordt smullen!JolandaOudshoorn schreef:Aan Juutje, die morgen jarig is en aan al die lekkere taartjes die 's middags door het RF zullen worden opgegeten

en het was erg gezellig!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Aan alles wat ik niet gedaan hebIchtus schreef:Aan alles wat ik nog moet doen

aan mijn vriendin die me smste dat ze naar het ziekenhuis zijn (zal ze vandaag nog bevallen?)... erg spannend dus.
En ja hoor..... ze is gisterochtend bevallen van een zoon.Lassie schreef:aan mijn vriendin die me smste dat ze naar het ziekenhuis zijn (zal ze vandaag nog bevallen?)... erg spannend dus.