oh oh...freek schreef:...ik de laatste twee dagen weer eens ontdekt heb ik wat voor giga-roddeldorp ik woon![]()
iets vervelends gebeurd??
over jou valt toch niet zoveel te roddelen???
oh oh...freek schreef:...ik de laatste twee dagen weer eens ontdekt heb ik wat voor giga-roddeldorp ik woon![]()
nou, wie weet sta ik straks nog echt bij jullie op de stoep!!aritha schreef:...dat Judith zaterdag jarig hoopt te zijn en dat ik jullie daarom uitnodig een taartje
te komen eten 's-middags.
...het liefst niet allemaal tegelijk.
Hé! ben je weer terugaritha schreef:...dat Judith zaterdag jarig hoopt te zijn en dat ik jullie daarom uitnodig een taartje
Een eenmalige posting om mijn dochter in het zonnetje te zetten.helma schreef:Hé! ben je weer terugaritha schreef:...dat Judith zaterdag jarig hoopt te zijn en dat ik jullie daarom uitnodig een taartje
![]()
of is het een eenmalige posting....
ik kom wel een taartje eten hoor![]()
Judith heeft speciaal plekje in mijn hart
Leuk.aritha schreef:Een eenmalige posting om mijn dochter in het zonnetje te zetten.helma schreef:Hé! ben je weer terugaritha schreef:...dat Judith zaterdag jarig hoopt te zijn en dat ik jullie daarom uitnodig een taartje
![]()
of is het een eenmalige posting....
ik kom wel een taartje eten hoor![]()
Judith heeft speciaal plekje in mijn hart
Is dat even gezellig!aritha schreef:...dat Judith zaterdag jarig hoopt te zijn en dat ik jullie daarom uitnodig een taartje
Gaat goed met jou, met die planningIchtus schreef:Is dat even gezellig!aritha schreef:...dat Judith zaterdag jarig hoopt te zijn en dat ik jullie daarom uitnodig een taartje
Ik zal m'n agenda eens raadplegen
henriët schreef:Gaat goed met jou, met die planningIchtus schreef:Is dat even gezellig!aritha schreef:...dat Judith zaterdag jarig hoopt te zijn en dat ik jullie daarom uitnodig een taartje
Ik zal m'n agenda eens raadplegen
Ichtus schreef:ik zal het zo plannen dat er in mijn planning nog een gaatje vrij is om nog een verjaardagsfeestje in te plannen zodat dat moment in de planning overeenkomt met de planning van anderen.
aritha schreef:...dat Judith zaterdag jarig hoopt te zijn en dat ik jullie daarom uitnodig een taartje
Pff, ik voldoe niet aan alle kenmerken. Hopelijk blijft je collega me toch post bezorgen.Gijs83 schreef:...de vrije inwerp-opening van een brievenbus 32 mm hoog en minstens 265 mm breed moet zij en horizontaal zijn aangebracht?
...de eventuele bewaarruimte achter de inwerp-opening minstens 2700 mm breed moet zijn; de 2 andere inwendige afmetingen tenminste 150 mm hoog en 380 mm diep moet zijn?
...de hoogte van de bus bij voorkeur 110 cm moet zijn(niet hoger dan 180 cm of lager dan 60 cm)?
...op of dichtbij de brievenbus het huisnummer duidelijk aangegeven moet zijn?