Mister schreef:Vooral dat laatste intrigeert me...Luther schreef:Luther komt ws. ook, met pruik, baret en grote zwarte cape aan, en een Luther-tonzuur...helma schreef:en waar blijft Luther...

't zal wel een bierton zijn
Mister schreef:Vooral dat laatste intrigeert me...Luther schreef:Luther komt ws. ook, met pruik, baret en grote zwarte cape aan, en een Luther-tonzuur...helma schreef:en waar blijft Luther...
oh oh ... ik neem mijn gitaar wel mee...Heindemat schreef:Ik tracht er een wandeling te maken die dag.
Als het er té spelonkie uit ziet, dan zul je me niet zien of spreken.
Wie moet er dan spelen. Volgens mij kom jij daar niet aan toe.MarthaMartha schreef: oh oh ... ik neem mijn gitaar wel mee...
waarom niet?fluitje schreef:Wie moet er dan spelen. Volgens mij kom jij daar niet aan toe.MarthaMartha schreef: oh oh ... ik neem mijn gitaar wel mee...
hihi, dan neem ik hem ook mee!!!MarthaMartha schreef:waarom niet?fluitje schreef:Wie moet er dan spelen. Volgens mij kom jij daar niet aan toe.MarthaMartha schreef: oh oh ... ik neem mijn gitaar wel mee...
Witlof proeverij.... duurt geen uren... en tot nog toe heeft nog maar 1 persoon in drievoud een verzoek bij demo ingediend.... dus veel wandelen zal er niet inzitten.... dan speel ik toch gewoon een vrolijk liedje..... ("er zaten zeven kikkertjes ofzo" ... dat spreekt Hein de Mat nogal aan heb ik begrepen)
Heb jij dan geen verzoeken elders ingediend?MarthaMartha schreef:waarom niet?fluitje schreef:Wie moet er dan spelen. Volgens mij kom jij daar niet aan toe.MarthaMartha schreef: oh oh ... ik neem mijn gitaar wel mee...
Witlof proeverij.... duurt geen uren... en tot nog toe heeft nog maar 1 persoon in drievoud een verzoek bij demo ingediend.... dus veel wandelen zal er niet inzitten....
Er kwam ene boer uit Zwitserland...JolandaOudshoorn schreef:hihi, dan neem ik hem ook mee!!!MarthaMartha schreef:waarom niet?fluitje schreef:Wie moet er dan spelen. Volgens mij kom jij daar niet aan toe.MarthaMartha schreef: oh oh ... ik neem mijn gitaar wel mee...
Witlof proeverij.... duurt geen uren... en tot nog toe heeft nog maar 1 persoon in drievoud een verzoek bij demo ingediend.... dus veel wandelen zal er niet inzitten.... dan speel ik toch gewoon een vrolijk liedje..... ("er zaten zeven kikkertjes ofzo" ... dat spreekt Hein de Mat nogal aan heb ik begrepen)
zijn er nog verzoeknummers??
fluitje schreef:Heb jij dan geen verzoeken elders ingediend?MarthaMartha schreef:waarom niet?fluitje schreef:Wie moet er dan spelen. Volgens mij kom jij daar niet aan toe.MarthaMartha schreef: oh oh ... ik neem mijn gitaar wel mee...
Witlof proeverij.... duurt geen uren... en tot nog toe heeft nog maar 1 persoon in drievoud een verzoek bij demo ingediend.... dus veel wandelen zal er niet inzitten....![]()
Volgens mij heeft Demo er 2 trouwens maar 1 is onder voorbehoud.
Hij leeft nu in hogere sferen, denk ik maar zo....fluitje schreef:Hij is er toch niet bij dus........
komt eraan...Lassie schreef:Misschien handig om in de openingsposting de tijden en plaats neer te zetten?
Want monique had daar een vraag over gesteld.
je kan nog oefenen op: "er zaten zeven kikkertjes"MarthaMartha schreef:oh oh ... ik neem mijn gitaar wel mee...Heindemat schreef:Ik tracht er een wandeling te maken die dag.
Als het er té spelonkie uit ziet, dan zul je me niet zien of spreken.