Klinkt heftig!
Vandaag krijgt bij mij de keuken een goede beurt. Wil de vriezer ontdooien want ik krijg de lades niet meer open door ijsvorming.
Niet de allerleukste klus.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Klinkt heftig!
Vandaag krijgt bij mij de keuken een goede beurt. Wil de vriezer ontdooien want ik krijg de lades niet meer open door ijsvorming.
Hehe, dat is niet zoveel werk hoor, de natuur doet zijn werk. Vriezer van de stroom, als de lades opengaan (je kan ff helpen met een fohn) de spullen er even uithalen en twee grote pannen met kokend water er in zetten... en het ontdooien gaat dan verder helemaal vanzelf
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
boodschappen doen en even langs Jan gaan, staan op mijn lijstje, maar of ik dat ga redden....
ik heb vaak de neiging om meer te willen doen dan ik kan.
Klinkt heftig!
Hehe, dat is niet zoveel werk hoor, de natuur doet zijn werk. Vriezer van de stroom, als de lades opengaan (je kan ff helpen met een fohn) de spullen er even uithalen en twee grote pannen met kokend water er in zetten... en het ontdooien gaat dan verder helemaal vanzelf
Supertip! Ik ben klaar alleen kan de deur niet dicht...
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Vanmorgen nog uitgeslapen. Even naar het postkantoor geweest. Mij weer beter melden. Is afgesproken dat ik vanaf morgen de wijk weer loop. Dus vandaag nog lekker vrij Vanavond naar bruiloft(receptie) van een stel dat naast ons in de kerk zit.
familiedagje....
met 17 volwassenen (nou jááá, daar ben ik dan ook bij geteld.........) en 11 kinderen naar Malkenschoten in Apeldoorn.
En aansluitend een barbecue in mijn achtertuin...........
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!