Waar denk jij op dit moment aan?
- JolandaOudshoorn
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
aan het leuke uitstapje dat we zaterdag met de hele zondagschool gaan maken in het kader van het 120-jarig bestaan 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
aan dat ik over een uur weg ga naar school
ik met school voor 24 uur naar Parijs ga

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- JolandaOudshoorn
veel plezier! Ik heb goede herinneringen aan mijn Parijs-reishmprff schreef:aan dat ik over een uur weg ga naar school
Aan het 'drama' van een paar jaar geleden toen onze auto bewerkt werd door een stel kwajongens. Tot twee uur 's nachts op het politiebureau gezeten 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Goed voor je algemene ontwikkeling.Ichtus schreef:Aan het 'drama' van een paar jaar geleden toen onze auto bewerkt werd door een stel kwajongens. Tot twee uur 's nachts op het politiebureau gezeten

Elk nadeel heeft z'n voordeelAfgewezen schreef:Goed voor je algemene ontwikkeling.Ichtus schreef:Aan het 'drama' van een paar jaar geleden toen onze auto bewerkt werd door een stel kwajongens. Tot twee uur 's nachts op het politiebureau gezeten

Is toch een nare ervaringIchtus schreef:Elk nadeel heeft z'n voordeelAfgewezen schreef:Goed voor je algemene ontwikkeling.Ichtus schreef:Aan het 'drama' van een paar jaar geleden toen onze auto bewerkt werd door een stel kwajongens. Tot twee uur 's nachts op het politiebureau gezeten

Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Dat niet. Wat het ook was, het was in ieder geval wel een avontuurlijke avond. (die ik niet graag nog een keer over doe)
- JolandaOudshoorn
aan een concert dat 12 juni wordt gehouden.
het was echt heel mooi!JolandaOudshoorn schreef:veel plezier! Ik heb goede herinneringen aan mijn Parijs-reishmprff schreef:aan dat ik over een uur weg ga naar school
En Sarkozy heeft naar mij gezwaaid

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Leuk gedroomd in Parijs, hmprff?hmprff schreef:het was echt heel mooi!JolandaOudshoorn schreef:veel plezier! Ik heb goede herinneringen aan mijn Parijs-reishmprff schreef:aan dat ik over een uur weg ga naar school

nee nee, ik heb écht niet gedroomd. het was een nationale feestdag (soort van bevrijdingsdag, alleen is het voor de fransen gewoon een dag om uit te slapen en gebeurt er verder weinig.)Afgewezen schreef:Leuk gedroomd in Parijs, hmprff?hmprff schreef:het was echt heel mooi!JolandaOudshoorn schreef:veel plezier! Ik heb goede herinneringen aan mijn Parijs-reishmprff schreef:aan dat ik over een uur weg ga naar school
maar bij de concorde was het helemaal afgesloten. we hebben gewoon met de groep op die 8 baansweg gestaan

eerst mochten we niet gaan kijken naar Sarkozy die een kransje kwam leggen bij een monument, maar toen kregen we een aparte behandeling. Werden we allemaal gefouilleerd en onze tassen doorgekeken. Toen mochten we tussen de dranghekken naar Sarkozy kijken. Eerst werden er allemaal beveiligingsauto's klaar gezet, en er stond om de 5 meter een agent. Toen kwam Sarkozy aangereden, we konden hem heel niet zien, tis zo'n klein mannetje... Meteen reden alle beveiligingsauto's achter zijn auto, zodat het hele kruispunt vol auto's stond. Van het hele plechtige gebeuren konden we niks anders zien dan dat de persmannetjes heen en weer renden

- Johann Gottfried Walther
Aan familie van me, die van de week, door een ongeluk
in redelijk korte tijd een 3de familielid hebben verloren.
in redelijk korte tijd een 3de familielid hebben verloren.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
aan de dominee die hier vanmorgen was en met veel geduld en liefde vele vragen van mijn dochter beantwoordde
Gister gesprek met de ouderlingen samen met onze oudste zoon
als het goed is hopen onze oudste twee 7 juni Belijdenis des geloofs af te leggen....
als het goed is hopen onze oudste twee 7 juni Belijdenis des geloofs af te leggen....
Dan hebben we allebei bijzondere gevoelens die dag Helma. Ieder afzonderlijk maar toch bijzonder.helma schreef:aan de dominee die hier vanmorgen was en met veel geduld en liefde vele vragen van mijn dochter beantwoordde
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!