Heel veel wijsheid toegewenst! Wat voor vak?judith schreef:Van.........eh, dat ik morgen een examen heb
Waar word jij blij van?
Re: Waar word jij blij van?
Dankje. Geschiedenis.....Gijs83 schreef:Heel veel wijsheid toegewenst! Wat voor vak?judith schreef:Van.........eh, dat ik morgen een examen heb

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
-
Succes meid!judith schreef:Dankje. Geschiedenis.....Gijs83 schreef:Heel veel wijsheid toegewenst! Wat voor vak?judith schreef:Van.........eh, dat ik morgen een examen heb
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
dankjewel!edele strijdster schreef:Succes meid!judith schreef:Dankje. Geschiedenis.....Gijs83 schreef:Heel veel wijsheid toegewenst! Wat voor vak?judith schreef:Van.........eh, dat ik morgen een examen heb
huh? nu al? ik begin pas 18 mei...judith schreef:Dankje. Geschiedenis.....Gijs83 schreef:Heel veel wijsheid toegewenst! Wat voor vak?judith schreef:Van.........eh, dat ik morgen een examen heb
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
[quote="judith]
[/quote]
heb je het praktijkexamen verzorging al gehad? Dat is het leukste examen dat ik ooit heb afgenomen
. Ik mocht voor een licht demente bejaarde mevrouw spelen, die een zere arm had en niet naar de recreatieruimte wilde. Aan het einde van de dag waren mijn mede-examinator en ik zo melig, dat de bejaarde dame een enorm lastig portret was geworden. Het leukste was nog wel de gil die ik mocht geven als ik door de examenkandidaat op de verkeerde manier uit mijn stoel werd getild.
Een stuk leuker dan administratie-examens, met al die suffe pakjes in ontvangst nemen en telefoontjes plegen. Maar goed, dan konden we de kandidaten ook wel een klein beetje stangen. Ik heb ooit de levertijd voor de vervanging van een verkeerd geleverde pc kunnen oprekken tot bijna een jaar. En het kind aan de foon maar knikken en stressen en alles goedvinden.
Verkoopgesprekken zijn ook zo leuk: ze wilden allemaal een mobieltje verkopen. En de domme klant maar vragen: wat is dan bloetoet? Kun je daarmee es-em-essen? Of ie-melen?
't Is dat je zo'n berg nakijkwerk hebt, anders zijn examenklassen best wel leuk.
Dankje. Geschiedenis.....judith schreef:Heel veel wijsheid toegewenst! Wat voor vak?Gijs83 schreef:Van.........eh, dat ik morgen een examen heb

heb je het praktijkexamen verzorging al gehad? Dat is het leukste examen dat ik ooit heb afgenomen

Een stuk leuker dan administratie-examens, met al die suffe pakjes in ontvangst nemen en telefoontjes plegen. Maar goed, dan konden we de kandidaten ook wel een klein beetje stangen. Ik heb ooit de levertijd voor de vervanging van een verkeerd geleverde pc kunnen oprekken tot bijna een jaar. En het kind aan de foon maar knikken en stressen en alles goedvinden.
Verkoopgesprekken zijn ook zo leuk: ze wilden allemaal een mobieltje verkopen. En de domme klant maar vragen: wat is dan bloetoet? Kun je daarmee es-em-essen? Of ie-melen?
't Is dat je zo'n berg nakijkwerk hebt, anders zijn examenklassen best wel leuk.
Ach joh, daarna weer 10 weekjes vakantie.Zita schreef:'t Is dat je zo'n berg nakijkwerk hebt, anders zijn examenklassen best wel leuk.
10 weken vakantie???????
zit je toch wel even mis. Mijn vader heeft echt geen 10 weken vakantie. Maar 6 weken.
zit je toch wel even mis. Mijn vader heeft echt geen 10 weken vakantie. Maar 6 weken.
Waarvan hij waarschijnlijk ook al wat tijd besteed aan de voorbereidingen voor het nieuwe cursusjaar...Lassie schreef:10 weken vakantie???????
vergaderingen
bezinningsdagen
nieuw lessen klaar maken (toetsen zelf maken, proefjes uitzoeken etc.)
kortom...... wees maar niet zo jaloers op docenten.
bezinningsdagen
nieuw lessen klaar maken (toetsen zelf maken, proefjes uitzoeken etc.)
kortom...... wees maar niet zo jaloers op docenten.
hongerige leerkrachten
dat zijn leerkrachten met Echte Liefde voor Hun Leerlingen.
Als ik sommige docenten hoor over hun leerlingen.....

Als ik sommige docenten hoor over hun leerlingen.....

judith schreef:Dankje. Geschiedenis.....Gijs83 schreef:Heel veel wijsheid toegewenst! Wat voor vak?judith schreef:Van.........eh, dat ik morgen een examen heb

Hoe ging tie?
10 weekjes? Ik heb ook wel zoiets.....Tiberius schreef:Ach joh, daarna weer 10 weekjes vakantie.Zita schreef:'t Is dat je zo'n berg nakijkwerk hebt, anders zijn examenklassen best wel leuk.
Ik moet nog. om 12 uur begint het. Straks naar school racen en zorgen dat ik optijd kom.freek schreef:judith schreef:Dankje. Geschiedenis.....Gijs83 schreef:Heel veel wijsheid toegewenst! Wat voor vak?judith schreef:Van.........eh, dat ik morgen een examen heb
Hoe ging tie?